Vil-bli-mamma! Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Hei, Var på UL forrige uke og fant ut at vi venter en gutt :-) En fantastisk opplevelse med UL, og veldig fint å se den lille tassen røre på seg! Men sliter med guttenavn, mange flere fine jentenavn, ønsker en gutt som ikke heter det sammen som "alle" andre...., men sliter med å finne noe vi virkelig liker. Forslag? :-)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Ulrik Georg Herman Sivert Petter Sondre Elliot
Corneliuss Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Sønnen vår heter Luca. Så jeg liker naturlig nok det =O) (italiensk form for Lukas/ Lucas). Ellers synes jeg Mattheo, Leo, Liam,Christian og Markus (litt mer vanlig da...) er fine, Lykke til! =O)
superspent75gravid Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Heisann, jeg venter også gutt:)) Vi skal kalle han for Sivert, ellers synes jeg Hermann og Tobias er fine navn også)
Dragen... Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Vi sliter med det samme som deg:) Siden de to andre har mellomnavn skal denne ha det også, og det er da det blir vanskelig Daniel Oliver Arn Philip Benjamin Michael (ut: maikel)
Knotten2 Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Synes det er skikkelig vanskelig med navn selv jeg. Med førstemann, William, brukte vi et navn som var i familien. Andremann derimot, var vanskelig - vi endte opp med Benjamin. Ta en titt på navnelistene som finnes på disse sidene, kan hende du finner litt inspirasjon der.-)
En liten mamma Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Vår fine gode gutt heter Sondre -veldig fornøyd med det navnet! Og lille i magen er visst også gutt, jeg vil at han skal hete Eskil. Så det er mine favoritt-gutte-navn. Ikke helt ukjente navn, men ikke noe som alle og enhver heter heller.
Amy85 Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Vår gutt heter Benjamin, og eventuell neste gutt skal hete Nathanael
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå