Gå til innhold

Guttenavn!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Var på UL forrige uke og fant ut at vi venter en gutt :-)

En fantastisk opplevelse med UL, og veldig fint å se den lille tassen røre på seg!

Men sliter med guttenavn, mange flere fine jentenavn, ønsker en gutt som ikke heter det sammen som "alle" andre...., men sliter med å finne noe vi virkelig liker.

Forslag?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ulrik

Georg

Herman

Sivert

Petter

Sondre

Elliot

Skrevet

Sønnen vår heter Luca. Så jeg liker naturlig nok det =O) (italiensk form for Lukas/ Lucas). Ellers synes jeg Mattheo, Leo, Liam,Christian og Markus (litt mer vanlig da...) er fine,

Lykke til! =O)

Skrevet

Heisann, jeg venter også gutt:)) Vi skal kalle han for Sivert, ellers synes jeg Hermann og Tobias er fine navn også:))

Skrevet

Magnus

Theodor

Amandus

Skrevet

Vi sliter med det samme som deg:)

Siden de to andre har mellomnavn skal denne ha det også, og det er da det blir vanskelig :)

Daniel

Oliver

Arn

Philip

Benjamin

Michael (ut: maikel)

Skrevet

Synes det er skikkelig vanskelig med navn selv jeg. Med førstemann, William, brukte vi et navn som var i familien. Andremann derimot, var vanskelig - vi endte opp med Benjamin.

Ta en titt på navnelistene som finnes på disse sidene, kan hende du finner litt inspirasjon der.-)

Skrevet

Vår fine gode gutt heter Sondre -veldig fornøyd med det navnet!

Og lille i magen er visst også gutt, jeg vil at han skal hete Eskil.

Så det er mine favoritt-gutte-navn. Ikke helt ukjente navn, men ikke noe som alle og enhver heter heller.

Skrevet

Vår gutt heter Benjamin, og eventuell neste gutt skal hete Nathanael :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...