ladyeve Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Mitt navn er Pernille. Jeg er andre gangs fødene, hvor forrige fødsel snart er 7år siden. Jeg er 24år gammel og bor i hamar. I dag er jeg 35+3 uker på vei med en jente. Jeg har termin den 23 mars med andre ord. er det noen som kan spå når lille jente kommer, og så lurer jeg litt på hvordan. Og hvor lenge fødselen kommer til å vare. Jeg er så spent på dette. Tusen tusen takk for hjelpen.
ladyeve Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2010 kanskje jeg skal skrive når jeg er født? 19.04.85 er jeg født. 15.04.84 er pappaen til barnet førdt.
Sanna28 Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Hei, Jeg får inn både 18. og 25. veldig sterkt her.... Jeg får inn noe med vann... kanskje du kommer til å føde i vann? Jeg får også inn noe med alternativ smertebehandling. Muligens akupunktur? Jeg får inn at du kommer til å føde på sykehus. Jeg får også opp at det blir en helt annen opplevelse enn sist du fødte. Jeg tror du ikke føler deg så alene denne gangen. Jeg får ikke opp noe tid på hvor lang fødselen blir, men jeg tror det går veldig bra. Jeg får inn noe rundt 7 timer totalt. (Fra første lille rie til du har jenta i armene). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå