Musemor med tre søte små Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Jeg var på GU i november uten at de fant noe galt. Vært prøver siden august -08. Da fikk jeg også en rekvisisjon til mannen for sæd prøve. Den ble aldri tatt siden jeg ble gravid den PP'en. Men så mistet vi. Kan den rekvisisjonen brukes fremdeles, eller må vi "begynne på nytt"? Det vil si, med ny omgang GU.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Vi tok direkte kontakt med Andrologisk institutt på Skøyen.....nå vet ejg ikke hvor du bor, men min mann var veldig fornøyd med de:) Dr. Purvis har et godt rykte..... Klem fra meg:)
Musemor med tre søte små Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2010 Hehe... Artig du skulle nevne Dr. Purvis på Skøyen, det er han mannen skal til ;-)
ღ askepott ღ Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg holder jo til en annen plass, men jeg trengte ikke rekvisisjon - jeg bare leverte prøven til GU min... Kan du ikke ringe opp til de og spørre? Blir spennende
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Så bra kjære ♂ + ♀ = ♂ Min mann fikk faktisk pergotime og en kur mot evt. urinveisinfeksjon. Tok UL og fant en mulig væske ansamling rundt en testikkel og mulig litt trang sædleder. Så skal han tilbake om to uker til ny prøve for å se om behandlingen har hjulpet:) Ønsker dere lykke til videre, klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå