Puppen og lillemor Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 når søker dere fødeplass??? venter dere til første legetime, eller sender dere søknad på e-post direkte til fødeavdelingen??
power puff Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 det gjør fastlegen når du er til første kontroll. Gjorde i allefall det med min første. Tror ikke sykehusene tar i mot søknader før du er ca i uke 12.
Mamma_til_isabella Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har termin 1 oktober og har alt søkt både ullevål og riksen selv.Siden jeg ikke skal til legen før uke 12. Fått brev i posten fra begge om fødeplass og ul.Så nå må jeg bare velge hvilket jeg skal ha:) Det blir fort fult så hadde jeg vært dere ville jeg søkt selv nå. Jeg fikk svar i posten etter 3 dager.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Hvis du har ønsker om et spesielt sykehus ville jeg søkt så fort som mulig, og ikke ventet til første legetime. Selv har jeg allerede fått plass på Riksen (fødte der sist også), termin i slutten av september=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå