Gå til innhold

gikk rett i bakken på isen


tilletull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg tryna i helga,landet på siden... Men, gikk bra da lillegutt sparket som bare det og hjertet dunket i går hos Jordmor :)

Skal mye til at det går utover babyen,siden den ligger så godt beskyttet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedd her og, men alt går fint, bare noen blåmerke på knerne. :) Tror man kjenner det ganske umiddelbart hvis noe har gått alvorlig galt. (Men jeg er selvfølgelig ingen lege).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjørte rett i fjellveggen på glatta for en drøy mnd siden.. Var 25 uker på vei.. Hadde ikke så stor fart, men hadde ikke airbag, og rattet traff magen... Alt fint med den lille like etter, og har ikke merka noe i etterkant heller... Fikk beskjed på obs post at barnet ligger veldig godt beskytta, og at det som oftest går veldig bra... Men man bekymrer seg naturligvis alltid!! Beskytter instinktet er intakt.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok litt sent å si dette nå, men sånn til informasjon har veldig mange fødeavdelinger ren prosedyre på at man skal kontakte dem dersom man faller som gravid. Det har med at man i verste fall kan få morkakeløsning, noe som naturlig nok vil kunne gi problemer i varierende grad. Så det er nok lurt å i alle fall ta en telefon og høre om hva man skal gjøre dersom man faller i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...