Gå til innhold

Har dere tatoveringer?Hvor på kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nydelig karitatur av Michael Jackson på ryggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I anldning OL har jeg tatovert OL ringene på magen. Heia heia!

Skrevet

Da jeg ELSKER Jan Tomas og Cristoffer har jeg tatovert de sammen på korsryggen, etter et bilde jeg fant i VG.

Skrevet

Jeg har flere, men favoritten er eselet på magen min. Den løfter halen elegant opp slik at navelen min danner fiseringen. Det er en minnetatovering og betyr mye for meg.

Ellers har jeg en stor tribal-tattis på den ene armen.

Disse to passer veldig fint sammen faktisk.

Skrevet

Navnet til ene exen på magen. Navnet til en annen ex på håndleddet. Navnet til 4 barn på leggen. Angrer ikke, er helt nydelige!

Skrevet

Jeg har en bunny på ryggen. Denne betyr enormt mye for meg, og minner meg på hvem jeg vil være, hver eneste gang jeg ser den.

Skrevet

Jeg har en bunny på ryggen. Denne betyr enormt mye for meg, og minner meg på hvem jeg vil være, hver eneste gang jeg ser den.

Skrevet

Min absolutte favoritt en bilde av minigrisen vår Lasse og vår avdøge gris Hasse. Den tattoen betyr enormt mye for meg, da jeg savner Hasse hver dag. Tattoen sitter på halve magen og hele ryggen, Lasse og Hasse som susser.

Skrevet

He he, har ikke tatoveringer selv, kommer heller ikke til å få det, men synes ofte det er stilig på andre. Men har en link til et kjempebra bilde her, plassering av tatovering og hva det betyr:

http://current.com/1ic5m4c

Skrevet

Har mikke mus som holder minni mus sin hånd på oversiden av trusestrikken. Mikke og minni symboliserer meg og kjæresten min, og den betyr enormt mye for meg. Kjæresten min er enormt begeistret for den, og spør hver kveld om mikke og minni porten er åpen eller lukket, haha, han er så gor.

Skrevet

Jeg har tatovert brystvortene mine sånn at det ser ut som jeg har piercing i dem.

Piercing er så jævla harry, men tattis er mega-stilig. Derfor.

Skrevet

jepp det har jeg ,en sommerfugl,vondt å ta men hehehhe

Skrevet

hehe den ang plassering var bra :)

Jeg har 4stk og angrer på den ene men den skal taes over og jeg skal dekke hele leggen :)

Jeg ser på tatto som kunst og elsker old-school tattos.

Liker ikke tribal!!

Skrevet

Har en tiger på korsryggen. Men har kjempe lyst på min sønns navn bak i nakken

Skrevet

Har 13 stk, å ramse opp hvor alle er orker jeg ikke, men de er jevnt spredt :)

Skrevet

Syns tatoveringer er sykt HARRY! Greit med en liten minnetatovering kanskje...

Skrevet

Enig, det er harry. Tenkte ta en da jeg var 18, men glad jeg tok til vettet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...