Gå til innhold

Snart til min usympatiske jordmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge henne, spiser jeg for mye, siden jeg har for høye symfysemål. (innenfor den grønne linja)

Har ikke gått opp noe den siste uka, og på to uker før det 0,9 kg.

Jeg tør ikke spise noe nå før jeg skal til henne. For det er det eneste hun snakker om. At babyen ikke skal legge på seg noe mer nå.

Nesten så jeg går å tar klyster før jeg skal dit bare for å veie mindre...

Heldigvis bare to ganger igjen hos henne!

Og det skal sies at jeg spiser IKKE mye!

Jeg høres jo helt psykotisk ut, men det er så fælt å sitte å høre på, når jeg forklarer hver eneste gang at jeg spiser sunt. Greit det blir litt sjokolade innimellom, men det er heller ikke mye. Da hadde det jo syntes på vekta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVORFOR går du til kontroll hos henne?

Du trenger da ikke gå på kontroll til en jordmor du ikke kommer overens med. Ta alle kontrollene hos fastlegen din da vel, ingen som kan si noe på det.

Skrevet

Fyttigkatta for ei jordmor! Jeg kan bare si at hvis jeg kommer til en slik jordmor til fredag (er 18 uker og ligger litt over jeg og uten å spise noe særlig mer enn jeg pleier) så går jeg tilbake til fastlegen. Hadde stort symfysemål med de andre barna og uten at det var noe galt.

Har skikkelig vondt av deg. Skal jo være gøy å gå på slike kontroller, ikke grue seg! klem

Skrevet

Du er ikke tvunget til å gå dit. Du kan gå til fastlegen din, koster ingenting når det er svangerskapskontroll.

Skrevet

Jeg har vært annenhver hos henne, og lege, og har tenkt hver gang at det er ikke mange gangene igjen nå. Og det er det jo i hvert fall ikke nå.

Men skulle ha byttet, eller bare dratt til legen for lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...