Turboprinsesse blir storesøste Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Jeg er i uke 38+3 idag, 2.gangsfødende. Jeg har mensmurringer i magen, litt kvalm og litt løs mage.. Noe som er igang??? Kjenner jeg blir litt usikker..har mye nedpress og vondt i tillegg.. Håper noen har noen forslag :-)
Gladjenta :) Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Tenker jeg venter på at noen svarer deg jeg...samme her- termin 9 mars, men egen termin 2 mars
Anja83 Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har termin 4. mars (egen termin 26. feb:)) Har hatt det akkurat slik som du beskriver i 1-2 uker nå, og ingen baby har kommet ennå dessverre. Jordmor sa til meg nå på mandag at det er veldig vanlig å ha det sånn, og at det er kroppen som gjør seg klar til fødsel. Men tror man kan gå sånn en stund...
Gladjenta :) Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Hmmm, ja, jeg har også hatt det sånn i over en uke, nesten 2 tenker jeg. Er vel modning da sikkert, ikke mer eller mindre Vet dere forresten om magen strammer seg som en kynner når man får rier eller om det "bare" er vondt? Enn at man glemmer sånt da??
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Jeg er i uke 40 i dag og har hatt det sånn siden uke 37 ca,er nok kroppen som modner seg og gjør seg klar.
Anja83 Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Det hadde visst jeg også glemt siden sist, så jeg spurte jordmor sist jeg var der. Hun sa at magen strammer seg som en kynner, i tillegg til at det gjør vondt. Hun sa at ved rier vil magen bli så hard at du ikke engang klarer å trykke den inn ved navlen.
Turboprinsesse blir storesøste Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2010 Tusen takk for svar Har tenkt i mott stille sinn at det er kroppen som forbereder seg.. men ikke noe behagelig.. Jeg gikk over 6dager sist og ser litt for meg at jeg gjør det denne gangen å.. Har nemlig planlagt besøk til foreldre 2,5 timer unna for å hilse på nyfødt tantebarn ♥ Lykke til alle sammen ♥
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har etter UL termin 08 mars... og jeg har hatt det slik siden 15 januar... Mye nedpress, vondter, murringer og småkvalm til tider og utide.. også mye stikking.. Er godt moden med ca 2 cm åpning, slik har jeg hatt ett par uker nå...
myrsa Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Nedpress er jo tegn på at hodet fester seg , mensen murringene er modning.. Men om du blir urolig av det så kan du jo dra på føden og be de sjekke deg? Det gjorde jeg for en uke siden, pga masse maserier og smerter både her og der, bare for å se om det er noe på vei eller ikke:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå