Gå til innhold

nå er det bare å vente..


Anbefalte innlegg

Skrevet

en liten oppdatering.. var på fostervannsprøve i går. han tok en veldig omfattende ultralyd og var mildt sagt litt hardhendt. hadde med en student som han forklarte masse til. men fannt ikke noe unormalt så sjangsene for at no er galt er mindre. ser ut som det blir en jente :) hadde misstanke om det :) hvis de finner noe galt på hurtigprøven så ringer de innen 3-4 dager. resten får vi svar på om 3 uker. kommer til og få sjokk hver gang mobilen ringer. huff. blir noen spente dager...

håper bare alt er bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske dere lykke til, håper alt kommer til å gå bra.

Skrevet

Ønsker deg og dine masse lykke til. Det er forferdelig å gå å vente, men er sikker på det ender bra! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...