nikita.nr4 Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 en liten oppdatering.. var på fostervannsprøve i går. han tok en veldig omfattende ultralyd og var mildt sagt litt hardhendt. hadde med en student som han forklarte masse til. men fannt ikke noe unormalt så sjangsene for at no er galt er mindre. ser ut som det blir en jente hadde misstanke om det hvis de finner noe galt på hurtigprøven så ringer de innen 3-4 dager. resten får vi svar på om 3 uker. kommer til og få sjokk hver gang mobilen ringer. huff. blir noen spente dager... håper bare alt er bra.
Zeke Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Vil bare ønske dere lykke til, håper alt kommer til å gå bra.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Ønsker deg og dine masse lykke til. Det er forferdelig å gå å vente, men er sikker på det ender bra! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå