m*78 Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Så var jeg tilbake her. Minstesnuppa er blitt 1,5 år, å vi vil veldig gjerna ha en til. Fikk mensen i går, så nå blir dette vår første virkelige prøveperiode på å få nr. 4. Selv om jeg har 3 barn har jeg fått erfare at det å få barn ikke nødvendigvis er en selvfølge og noe som går lett. Strevde meg gjennom 7 år med prøving, 3 SA og en XU, utredning, håp og fortvilelse, før første mann kom. Så selv om etter det har vært så utrolig heldig å fått 3 barn, så vet jeg at et nytt svangerskap nok heller ikke kommer til å bli enkelt. Men jeg er opptimistisk, å krysser fingrene for at både jeg og alle dere her som ønsker oss barn snart får spiren til å sitte. Lykke til alle sammen!
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Heisann Vi også prøver på en 4 spire... Og håper virkelig den sitter nå. Har IKM 26 og håper virkelig det forblir sånn.... Hvor i landet befinner du deg, det er ikke mange som oss i begynnelsen av 30 årene med tre barn som ønsker en til, vennene mine tror jeg er gal...hehehe Ønsker deg masse lykke til å håper spiren din sitter snart
m*78 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg bor i Finnmark. Ja resten av verden tror at man er gal som vil ha mange barn... Komentar etter nr, 1, ja da blir det vel en til snart?? Komentar etter nr. 2, Det kommer vel ikke flere nå, du har jo en av hver? Som om kjønn spiller noen rolle da... Komentar etter nr. 3, ja dette er vel den siste?? Har du satt sluttstrek nå da? osv. Å litt rare skråblikk når jeg svarer at vi får nå se, kanskje kommer det flere etter hvert... Inn til vidre holder vi det for oss selv at vi er begynt å prøve på neste... Håper at det klaffer for oss begge snart, lykke til :-)
..snøklokke.. Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Kjekt å høre om flerbarnsforeldre som går i gang igjen:) Såg svaret ditt på tråden min på "flergangsfødende", ble helt rørt av den! Da ønsker jeg deg lykke til, og meg selv i samme slengen. Har du forresten være her for noen år siden, eller på Dinbaby? Syns jeg husker nicket ditt ser du.
ariel 78 Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Hei:) Er nesten i samme situasjon som deg,minstemann er 15 mndr og vi prøver også på nr 4:)Siste mens var 13 februar så nå er vi snart klare til første pp.Håper selvfølgelig at det klaffer på første forsøk denne gang:) Lykke til alle sammen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå