Sandra<3L&E<3 Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 I dag har jeg 2 dager til termin(19.februar) og har vært på min forhåpentligvis siste kontroll :-) Fikk beskjed at jeg er nå helt fødeklar. Alt er bra med meg og lillegulle i magen heldigvis :-) Er så lei at jeg ikke klarer og grue meg til fødselen lengre, enda jeg vet hva jeg går til nå siden dette er min nr.2 Hadde en fin fødsel sist, som varte i 11timer fra første rie, så jeg regner med det får fint nå også :-) Lykke til alle dere som snart er i mål :-)
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har termin om 3 dager med mitt tredje barn, og jeg venter også. Håper også at jeg slipper flere kontroller nå Hadde kontroll i går, og jeg er helt fødeklar, 4 cm åpning. Gruer meg heller ikke til fødselen, vil bare bli ferdig med svangerskapet:) Lykke til!
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har også termin om 2 dager,19 feb og skal på kontroll i morgen.Håper også det blir den siste. Men siden jeg kun går til lege og ikke jordmor så sjekker hun ikke åpning og modning så jeg vet egentlig ikke hvordan jeg ligger ann der nede. Men håper jo det er ting på gang der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå