Gå til innhold

Oppdatering fra meg som mistet mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det en link til den andre tråden?

så utrolig trist;( tårene renner for deg!

<3<3<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer, det er trist å tenke meg i din situasjon og det er forferdelig at du i tillegg måtte lese her inne at folk trodde du løy. Jeg er enig i rådet om å drite i dem som svarte deg stygt, men skjønner at rådet er lettere å gi enn å etteleve.

For å være ærlig synes jeg kriseteamets råd om å flytte inn hos svigerfamilien var dårlig. Det er viktig å bruke det nettverket dere har og hente støtte der den finnes, men det er også viktig at dere sammen i kjernefamilien får tid til å sørge og tid til å finne deres vei.

Skrevet

Sitter her med tårer i øynene og en klump i halsen.

Sender deg og barna dine en stor klem.

Ta vare på dere selv, så godt dere kan.

Du klarer det meste, og vi kvinner er sterkere enn sterkest når vi må.

Skrevet

Gratulerer med å ha fått tilbake Æ, Ø og Å.

Skrevet

Satt her lenge å håpet at det bare var en trussel fra hans side.

Er så trist det som har skjedd, og jeg skal ikke si at ting går bedre med tiden, men jeg håper du har god støtte rundt deg. Og at barna dine har gode venner...

Liker ikke ordet kondolerer, for det er et så utrolig hardt ord å bruke.

Sender mange varme tanker nedover til deg.

Skrevet

Du har bare brukt én data i hele ditt jævla liv?! Skjerp deg!

Skrevet

Herre gud ta deg sammen menneske. Hun bruker vel bare en annen pc, de fleste familier har mer en en PC. HVa er det med folk her inne som må plage og være frekke hele tiden. Det hun skrev her var et personlig innlegg og du svarer på den måten der?Skam deg

Skrevet

Så grusomt.

Håpte det bare skulle være tomme trusler, da jeg leste forige innlegg. Beklageligvis var det ikke det. Det er bra du greier å bo hjemme. Det rådet fikk naboen av kriseteamet da mannen døde brått. Fordi det blir enda verre når en flytter/kommer tilbake. Veldig mange som da ikke greier å bo der. En ting er sikkert du er veldig sterk psykisk. Dette er helt grusomt å oppleve. Håper du greier å ta vare på deg selv oppi alt dette. Sørge over mannen din er viktig å gjøre. Ønsker du skulle få slippe å oppleve noe så grusomt. Kritikken du har fått her inne er bare tull og sprøyt. Det må du bare la prelle av. Som du ikke skulle ha nok å tenke på. Veldig lett å si slik eller sånn ivertfall når slipper å oppleve det. Somme skriver det bare for å provosere og være jævlig. Stor klem og stå på.

Skrevet

Ærlig talt folkens................... *rister på hodet*

Skrevet

Kjære deg! Kondolerer så mye, skjønner at det her må være helt forferdelig, vi kan bare forestille oss. Bruk all støtten du har tilgjengelig, og husk at med tid så vil det bli bedre. Varme tanker sendes deg.

Kan noen i barnimagens administrasjon sørge for å få kastet ut disse motbydelige menneskene som kommenterer på denne måten?

Skrevet

Hvor står det at dette er tull?

Skrevet

Her er den første tråden hun skrev om at mannen trua med å ta livet av seg:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/141438228

Aner ikke hva jeg skal si, er helt stum...

Opplevde selv at min samboer prøvde ta livet av seg, men gjennomførte HLR på han i 10 min før ambulansen kom - og det var det som reddet ham. Har tenkt mye over hvordan det ville være å mistet ham - det hadde vært helt grusomt! Så jeg forstår din smerte - men klarer ikke forestille meg hvor sterk den er.

God klem fra meg til deg og barna dine.

Skrevet

Huff så trist. Ønsker deg og dine barn alt godt i fremtiden.

Stor klem fra meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...