Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Og selvfølgelig familien min! Hva skal dere i påsken?
DK+2 Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Jeg skal forhåpentligvis føde, hehe Har termin på langfredag, så blir nok lite med skikkelig påskefeiring her i huset.. får ta det igjen til neste år
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Hei! Sitter nå å ser uta vinduet, sola skinner sol bare det å vi har masse sne å -7 grader.. helllt nydeli.. så kjenner at jeg gleder meg ganske mye til påske jeg oxo. Har termin nå om 6 dager, så har jo en ganske liten baby da... men håper det blir både aking,grilling av pølser å masse kos forde.. Gleder meg til påske sjokolade kommer i butikkene
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2010 Så søte dere er:) Lykke til med både fødsel og små vakre babyer i påsken:)
DK+2 Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Tusen takk Håper dere andre som ikke skal føde i den tida kan kose dere masse ute med aking, ski, kakao, appelsin og alt annet som hører med Har ikke sett etter selv, men har hørt at disse nyyyyydelige lilla kartongene med påske-egg (med melkekrem inni) er ankommet butikkene, NAM NAM!!!
ღMadame_mim ღ Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 I påsken skal jeg på hyttetur med sambo, hundene, foreldrene mine og min nyfødte datter! Blir mest hyttekos da og kanskje en trilletur eller to. Jenta er da rundt 3-4 uker gammel, har termin 2 mars... Gleder meg. Første ferieturen som en ekte familie :-) ps: Jeg koste meg med disse deilige fyllte eggene for første gang i helga :-)
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Takk ) Har ennå ikke funnet de berømmelige eggene i butikken,men håper på å finne en pakke nå før helga. sku så gjerne hatt litt sjokolade... MM... )
Bumblebeee Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Mmmm, har standhaftig gått forbi de gode eggene i flere butikker denne uka, men til helga skal det fortæres en kartong. I påsken skal jeg sikkert vaske babytøy og klargjøre vugge og vogn, er 37 uker på vei i påsken!
mammatetogansketette:)) Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Å ja, jeg også Blir uten mannen, men med mine foreldre, bror og søster m.fam. Hadde mannen vært hjemme ville det blitt hyttekos i splitter ny hyttte, noe det forhåpentligvis blir masse av likevel etter påske, så jeg gleder meg både til påsken og til etter påske og til våren og sommerbabyen:)
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #10 Skrevet 17. februar 2010 Blir forhåpentligvis noen skiturer, men siden jeg kun har 3 uker igjen til termin når det er påske så blir det ikke tur på hytta i år (langt å gå på ski over et stort vann og dårlig mobildekning). Litt trasig for jeg hadde gledet meg masse til det... Så jeg får nøye meg med noen småturer på ski og appelsin, kakao & KvikkLunsj i solveggen hjemme sammen med katten og en god bok;)
Hvitkløver2020 Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 Vi skal på hytta,ja!! Med sol og varme og kakao +4 barn og masse kvikk lunch og appelsiner. Grille pølser o ake og stå slalom=) Det er herlig asså!! Det beste på hytta i påsken er å få tatt seg en deilig dusj i hytte dusjen etter 3 dager uten vann og såpe=) Gleder oss masse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå