umpa lumpa Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Er dette noe dere andre anbefaler? Vurderer å kjøpe, men vanskelig å finne noen bra. Vet dere om nettbutikker som selger? Hvilket merke anbefales?
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 jeg lånte en av svigerinna mi og den var grei - advent. lettvinnt hvis du planlegger å bruke flasker en del...
vannmann_81 Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Anbefaler AVENT sin. Var tilbud på de på Vitusapotek for litt siden.
Bompi:) Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Jeg brukte avent sin sist. Den fungerte helt fint:) Men dersom du ikke skal flaske på fulltid så holder det vel med god gammeldags koking.
en liten en Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 enig med de andre, trengs ikke hvis du ammer vanligvis. vi brukte nesten ikke flaske, var så styrete og kjedelig med oppvarming og oppbevaring og alt det der. kokte flaskene hvis vi skulle bruke dem, ikke noe stress hvis det er en gang innimellom..
ellen-propellen Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har avent flaskesterilisator, og brukte den mye selv om jeg i starten både ammet, pumpet og gav mme. Brukte den da mest til pumpen,og spesiellt om nettene. Deilig å legge pumpen til koking, og den er ren når du trenger den igjen. Å stå å vente på kokende vann kl 4 på natta er ikke hyggelig!!
Enda en! Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Medela har poser for sterilisering i mikrobølgeovn. Har ikke prøvd, men det virker veldig enkelt. Smokker, flasker eller pumpedeler blir dampet sterile i posene som kan brukes mange ganger. Tar jo null plass. Kommer garantert til å kjøpe en pakke og forsøke i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå