mammatiltoogsnarttre Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Er 3 .gangs og er 34+4 i dag. Har hatt 2 raske fødsler, den siste var unngajort på mindre enn 1 time fra riene begynte, vannet gikk til lillebror var ute. Har hele tiden satset på at kroppen forteller meg når det er alvor. Stoler veldig på at alt fungerer. Men nå klarer jeg ikke helt å tolke signalene. Har nedpress,- til tider så mye at jeg må stoppe opp og vente litt, de siste 2 dagene har jeg hatt mens-smerter og noe som minner om mageknip ( sånn som vi hadde når vi var små...) og sinnsykt vondt nede bak i ryggen. Tror ikke det er jevne tak i smertene, men er litt usikker. Det er ikke sinnsykt vondt, bare litt. Men nok til at jeg blir litt usikker. Er jo på jobb, og tenker at jeg kan jo ikke bare gå hjem, selv om det er det jeg har mest lyst til. Noen som har erfaring med litt sånn " utenfor seg selv" opplevelse?? Velger å tro at det er modning og ikke fødselen som er i gang, Jordmoren min jobber bare på legekontoret en gang i uken, og jeg har time i begynnelsen av neste uke. Vente eller ring føden?? Samtidig som jeg er litt bekymret for å vente for lenge også, - siden det gikk så fort sist gang... Noen kloke damer som kjenner seg igjen eller har erfaringer å dele?
Diddels Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 kjenner meg igjen i symptomene dine, men aner ikke om det er noe på gang jeg har jo aldri født jeg syntes kanskje at det ikke en noen grunn til å ringe føden da, du er jo ikke så langt, og symptomene dine er vel noe alle her har
BabyjenteMARS<3 Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Er andregangs jeg.. Så vet jo ikke noe mer enn deg da.. Men har det på samme måte. Er 35 uker.. Vil tro det er modning og at hodet er på vei til å feste seg....
mamman til to gutter Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har det sånn som deg og har kommet ca1uke kortere, jeg tror det er modning og ikke fødsel på gang. Likevel skjønner jeg veldig godt at du er redd for å vente for lenge ettersom du hadde så rask fødsel sist, så når du er bekymret, så syns jeg det er helt greit å ringe føden. (jeg har panikk for rask fødsel selv også, selvom min forrige fødsel var mye lengre enn din, men den aktive delen gikk veldig raskt her også)
mammatiltoogsnarttre Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2010 Nå virker det som om det har roet seg litt, - så da tolker jeg det som modning og ikke en svak begynnende fødsel. Heldigvis!! Satser på en god natts søvn og at alt føles mye bedre i morgen tidlig. Litt skummelt å ikke vite, - men greit at det er "over" for denne gang...
myrsa Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Hei.. Jeg har for en uke tilbake eller noe hatt nedpress, hadde det ca i 2 uker, samtidig med mensen murringer, fikk beskjed av legen at dette er fordi hodet skal feste seg og går da lenger ned i bekkenet. Hodet er helt festet nå, så nedpresset har gitt seg. Jeg er nå 37 uker på vei. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå