Gå til innhold

Nedtelling 17.02.10:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 23 dager igjen idag.Akkurat 37 uker!

2 dager til jeg er "fødeklar":)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager igjen, men ingen ting på gang -bortsett fra at jeg blir så altfor utålmodig og sinna på 8 åringen min... sukk

Skrevet

0 dager igjen i dag- men finnes ingen tegn på at det skjer i dag.... men ikke lei enda. De to andre barna mine kom dagen før termin så hadde ett håp i dag....

Skrevet

26 dager igjen:o) Begynner å bli litt utålmodig faktisk!:-D Hehe...er min første,så er veldig spent på å møte den lille nå ja...

Skrevet

Jeg har 20 dager igjen idag!!! Og dermed FØDEKLAR! Endelig, har ventet på det...!! Hehe!! (må ha noe tidsfordriv når man venter)

Skrevet

7 dager igjen, bare en uke til termin! Men han er veldig velkommen til å komme før kjenner jeg... :) Jeg er så klar til å se og bli kjent med babyen min!

Skrevet

13 dager igjen og piner meg selv ved å leite etter signaler. Huff, det er vanskelig å bare slappe av å la henne komme når hun er klar for det :-)

Skrevet

-1..... overtid ble det på meg også

Skrevet

62 dager igjen:-D

Skrevet

ups, 63 dager var det gitt;-)

Skrevet

Termin idag.... men ingen tegn, så blir nok overtid denne gangen også da...

Skrevet

Termin i dag... er spent! Har ikke lyst itl å gå over....

Skrevet

30 dager igjen i dag!!

Skrevet

15 dager igjen.... what to dooooo? Hehe... Nå har jeg gjort alt klart, huset er rent og ryddig, vet ikke HVA jeg skal finne på for å tenke på noe annet :) Samtidig er jeg usosial, orker ikke dra noen steder, så får vel skylde meg selv... kanskje sove litt, hehe...

Skrevet

Jeg har termin om 2dager :)

Var på forhåpentligvis siste kontroll i dag og alt ser fint ut med oss begge:)

Skrevet

6 dager.. går snart tom får ting å vaske/gjøre ;)

Skrevet

Er fødeklar i dag med 20 dager igjen!

Skrevet

18dager igjen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...