Mayken Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Skal på tur sammen med foreldrene og søskene mine. Mann og barn skal være hjemme...hehehe...og jeg gleder meg. Har aldri vært der før, hva bør jeg oppleve og se? Skal være fra tirsdag til fredag. Tenkte jeg skulle se etter sko og undertøy til bryllupet vårt. Kjolen er i boks, men trenger det andre. Er det mye billigere i Praha? eller er det ikke så mye å spare lengre?
RockMyWorld Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Har ikke så mange tips å komme med, men når jeg var i Praha og kjøpte meg sko fikk jeg en kake med på kjøpet! Synes bare det er en morsom historie:-) Håper dere får en flott tur og at du finner det du vil ha!
Mayken Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2010 En kake? hehehe, det var da litt spesielt;) Kjenner jeg gleder mer veldig, minstemann er da over et år og jeg har ikke vært borte fra han mer enn noen timer i strekk. Blir litt rart, men også deilig å kunne få sove ut eller i hvertfall sove lengre enn til 6.30 for første gang på over et år. Er spa, massasje, frisørsalong, manikyr osv på hotellet, så tror nok jeg skal klare å slappe av og kose meg. Skal bli deilig å få muligheten til å savne familien litt:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 http://www.dinbaby.com/forum/thread/141405733 Bare søk på Praha i alle forum så får du opp endel:)
Rampongi Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Kjøpesenteret palladium er bra har jeg hørt. Jeg rakk ikke innom der selv. Ellers skal det også finnes en 6 etasjes skobutikk i sentrum-sentrum. Ellers er jo karlsbroen pen da (de driver med noe oppussing av den nå, men de er kanskje ferdige til dere skal dit) Slottet på høyden bak byen er pent. Jødekvarteret gjør inntrykk. Husk å kjøp masse øl, billig (ned til 8 kr ølen) og godt. Ganske mye god gammeldags mat der. Tror nok du kan spare litt penger ja..
Mayken Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2010 Takk for tips. Åhhh...som jeg begynner å glede meg:) Tenk å få muligheten til å ta vare på bare meg selv i 3 dager. Er foreldrene mine som betaler for turen til oss alle, så da har jeg mer penger å shoppe for..hihihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå