Gå til innhold

hvor er delete knappen på mac?:p


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal slette et vedlegg som er lasta ned fra mailen min, hvordan gjør jeg det på en mac?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra venstre på keyboardet: 3 rader ned - 7 knapper til venstre.

Skrevet

Unnskyld, mente fra høyre og mot venstre:)

Skrevet

hmm..får ikke det til å stemme, da kommer jeg til bokstaven u..

Når det skal sies, så er denne macen kjøpt i england, så mulig det er litt annerledes. Hva står det på delete knappen da? noe symbol? er ikke flere taster som må klikkes på samtidig altså?

Føler meg ganske så dum her jeg sitter nå:P

Skrevet

Jeg mener hvis du går helt til høyre på keyboardet, har du da først et felt med "kalkulator"-tastene? Ved siden av er det et felt med 9 knapper, og her er delete den som er nederst til venstre På mitt keyboard står det "delete", i tillegg er det et symbol som ser ut som en tjukk pil med et hvitt kryss inni.

Skrevet

Det er ingen kalkulator taster på denne, bare de tallene på den nest øverste rekken, men klarte å slette ved å klikke meg fram med mus knappen.

Takk for at du tok deg tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...