tøysesara Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Har noen et råd eller vet om midler så det går fortere å bli gravid. Kjenner at jeg nesten er besatt på å bli gravid. Jeg og samboeren min tror vær månede at nå er jeg gravid. Men nei da mensen kommer som den skal. Og vi er like skuffa vær gang. Fikk spontan abort i sommer, var 6 uker på vei. Dette svangerskapet var igrunn ikke planlagt. Men når vi mista det, gikk det opp for oss at vi ville gjerne ha en til. Og vær månede som har godt siden, tror vi at nå er jeg det. Får sånne merkelige mat lyster og kvalme så jeg kaster opp noen få ganger. andre ganger blir jeg virkelig ill sint og trøtt. Hva er dette for noe? Skulle tro det var innbilt graviditet? Dette synes jeg er veldig ubehagelg for meg og mine. Noen råd og tips?
wimzah Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 vet ikke om det er et råd men, først må jeg si at jeg har følt det samme som deg.. hvær mnd har jeg trodd at nå er jeg gravid, kvalme osv.. men neida.. tante rød kom hun... slik har det vært helt frem til nå denne gangen.. testa positivt i går.. og denne gangen kjente jeg alt på en annen måte.. jeg trodde ikke lenger.. men var nesten sikker.. og jeg hadde rett.. brysta fikk en merkelig smerte jeg ikke hadde kjent før.. våknet på natten av merkelige magesmerter osv.. det som jeg innbiller meg hjalp med oss var å ha sex på kvelden og sove med det hele natten.. det var det siste vi prøvde og det funka:) hehehe.. høres sykt ut.. men det ga klaff.. nå håper vi bare at alt går vår vei:)
tøysesara Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2010 Gratulerer så mye til dere begge. Ja jeg skal prøve på det, hehe med også med bena høyt i været
Bringebærmamma 160611 Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Bidronninggele og wild yam, begge deler fås kjøpt på helsekost eller på nett. Bidronninggele tar du fra mens til EL. Wild Yam begynner du med ett par dager etter EL, og tar de i en uke. Ta dobbel/trippel dose av hva som står på pakken. Jeg med fler har blitt gravide på denne måten, etter flere prøverunder ;-) Lykke til!
angora Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 hei! et annet råd kan være å prøve clearblue fertilitetsmonitor, den finner din eggløsning helt nøyaktig, hvis det er et problem. fra dansk hjemmeside,men er vel på norsk også men her kan du se hva det er) http://www.billige-teste.dk/clearblue_fertilitetsmonitor-p-97.html mvh angora
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå