Gå til innhold

råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"hoven" i underlivet, og svie.

hva kan dette være og hvordan behandle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. Gå til legen? Kan sikkert være tusen ting.

Skrevet

Har du klødd deg hoen, for så å få svie? Det kan være herpes. Sjekk mens du har det slik, du kan ta en dyrkingsprøve hos legen.

Skrevet

Nei, har unngått å klø, og har vasket forsiktig. Men har hørt at jm skjekker slikt når man leverer inn den vanlige urinprøven til kontroll? er dette helt feil?

Skrevet

Jeg hadde det sånn for noen uker siden, da jeg gikk på kraftige antibiotika intravenøst. Tok en GU, og legen gav meg canesten piller og krem. Mest sannsynlig en soppinfeksjon, selv om det ikke klør. Fikk iallefall jeg beskjed om. Tok kur i 6 dager, og etter 3 dager var plagene borte.

kjentes nesten ut som et sår der nede (kun på et sted hos meg da, så både jeg og legen trodde egentlig det var en rift pga tørre slimhinner under graviditeten). Men han anbefalte å prøve en kur med canesten for å se om det hjalp, og det gjor det jo, så kan jo prøves!

Skrevet

Sikkert kjøttsyken. Ingen vits i å ringe lege.

Skrevet

Takker for ett seriøst svar:)

Skrevet

Jeg kjøpte meg bare Canesten på apoteket, og etter to dager var svien borte. Er som regel bare pH-verdien som er litt fucka.

Så var det veldig godt å ha kremen der også;)

Skrevet

Jordmødre har IKKE kompetanse til å stille diagnoser!!! Så du må nok til legen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...