Holly❄️ Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 hehe, ja, nå er det ikke lenge før skilsmissen er et faktum... Og jeg er bare glad Så ikke like lyst på det for et halvt år siden, og trodde nesten ikke at jeg noensinne ville komme over xn min... men joda, nå har det skjedd, og jeg kan ikke vente med å bli skilt hehe... Har et greit forhold til han, mest pga ungene, men finnes ikke følelser for han lenger! Det aller beste er at jeg har funnet igjen meg selv, og kan ikke forstå at jeg glemte meg selv totalt i ekteskapet! Storkoser meg som alenemamma, og savner ikke en mann i livet mitt! Livet er herlig!!
Rampongi Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Hurra! så bra at du er kommet så langt allerede. Det blir nok en finfin helg, og du kan jo feire med eventyrbrus, om du har ungene mener jeg:)
Oledoledoffen Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Gratulerer! Kjenner ikke historien din, men blir glad på dine vegne når jeg leser hvordan du har det i dag. Kjempeflott! Så heldige barna dine er som har ei så sterk mamma !!!!! Lykke til videre!!!!
Let's hear it for the boys! Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Når enden er god er allting godt
PAVEEL Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Hehe, godt å høre:) Lykke til med livet:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå