Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Xn driver visst på med ei... flotters spør du meg, men "problemet" er bare at dama jobber i bhg til ungen... :S Syns d er litt sært, særlig siden jeg fikk vite om dette fra ungen.. når jeg spurte xn om han hadde dater på besøk den ene kvelden i uka han har ungene, sa han bare at han hadde hatt besøk to ganger ja... Og han som var så opptatt av å skjerme ungen for sånt... Når jeg hentet ungen i bhg i dag løp han til hun det gjaldt, og sa: Mamma! FLOTT!! Hun vet nok at jeg vet, for hun har plutselig blitt veldig tilbakeholden... Jeg bryr meg ikke om han dater asså, men kunne vel ha skjermet ungen for henne i første omgang?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Ta deg sammen! Hvis du er sjalu så er det ditt problem. Han er en x, og har lov å date hvem han vil. Get a grip!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 hehe, visst det der ville komme.. men nei, er ikke sjalu, er faktisk glad om han har funnet noen Kanskje han oppfører seg litt bedre Men greia er jo at d nesten er pinlig å levere/hente ungen i bhg da, siden stemningen er blitt sånn som den er... Vi lovet hverandre å si ifra hvis vi begynte å date andre, siden byen ikke er stor, og for at vi skulle slippe å høre sånt fra andre.. og iallefall ikke fra ungen!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Han har ikke opplysningsplikt ovenfor deg. Jeg jobber i BhG. Og dater en forelder. Håper ikke det er meg du er usikker over.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 han som sa vi skulle si ifra, og siden jeg sa meg enig trodde jeg det var en avtale.. Ja, du er sikkert den eneste som jobber i bhg og dater en forelder
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Det er ikke noe som skjer ofte. Så det kan godt hende det er meg.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Skjønner godt at du reagerer. Synes du burde ta en prat med styrer for å finne ut hvordan dette kan ordnes best mulig i forhold til barnet.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Å. dere må være unge av alder! Er det mulig? SELVFØLGELIG skal han ikke ha daten på besøk når datteren er på besøk!?!!? Tenker kun på seg selv, ikke på at forholdet kanskje ikke blir langvarig... Ikke presenter den nye før det har gått minst ett 1/2 år -bruk hodet!!!! Tenk om hun må forholde seg til nye dater gang på gang; det er som oftes det som skjer...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 eh, hvorfor sier du at vi må være unge? Her er det jeg som reagerer på en barnslig x ja, og reagerer sterkt på at jeg ¨får høre sånt fra barnet vårt... Derfor tok jeg det opp med han, om han hadde hatt besøk mens ungen var hos han. Og det innrømmet han... Da minnet jeg han på avtalen vår, ikke for min del, men for barnets del! Ble faktisk veldig skuffet... (Og nei, ikke sjalu!) Barnet skal skjermes for sånt... hadde de hatt et seriøst forhold så hadde jeg ikke sagt noenting på at de ble introdusert, men dette er så ferskt at ingen vet om det.. Ikke lett å snakke med han, for han vrir seg unna... Han er av oppfattelsen "Først meg selv, og så meg selv igjen!"...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 Syns ikke noe om at hun som "barnehagetante" ikke skjønner mer enn at hun burde tatt hensyn til barnet, siden barnefaren ikke gjør det... Fikk vite at hun hadde vært på besøk når barnet skulle legge seg, og at de var på cafe sammen. Blir rett og slett skikkelig forbanna, for det er ikke riktig ovenfor barnet... Blir totalt feil å blande inn andre så tidlig, når de ikke vet om dette blir noe seriøst av eller ei..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #12 Skrevet 17. februar 2010 Herregud, du får jo bare dustesvar!! Hva er det for slags høns som kun skal hakke på alle innlegge her da?! Vel, jeg må bare si to ting: Jeg skjønner at du er skuffet over at han introduserer en ny dame for barnet kort tid etter det er slutt. Og det var vel også det forrige anonym mente med at dere må være unge (altså- han må være ung som ikke tenker lenger enn at det skal gå lang tid før nye "partnere" introduseres). Dette med barn og nye kjærester er en veldig sår ting som man skal vurdere nøye og være veldig sikker på før man involverer barna. Jeg skjønner det slik at du er ekstra skuffet over at det er en bhg-ansatt, som barnet jo har et forhold til, og jeg kan love deg at samtlige av de som har svart deg over selv hadde blitt kald om deres barn kalte pappas nye flamme- som er ansatt i bhg- for "mamma"! Den svir jo, uansett. Det andre jeg må si er at hun virker en smule korttenkt som ikke begriper at det er dust å blande kortene her. Om hun vil date ham, ja greit- men da får hun jo avtale med ham at det er greiest at det skjer når barna ikke er hos ham. Hun burde jo ihvertfall skjønne såpass. Men all den tid de tydeligvis ikke skjønner bedre, ville jeg bare sagt rolig og klart fra- til begge- om at det er greit for deg at de dater- det som ikke er greit, er at de involverer barnet så tidlig. Alle barnepsykologer er enige om at det bør gå et år etter brudd før en ny voksenperson introduseres i hjemmet. Dette bør handle om barnet, ikke ham. Forklar at dette forventer du de respekterer, og ellers får de bare gjøre som de vil--
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #13 Skrevet 17. februar 2010 Jeg tror min sjef hadde blit ganske forbamnnet, hvis vi ikke klarte å holde hende unna foreldrene i bhg. Det er uproft.
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #14 Skrevet 17. februar 2010 Jeg forstår deg godt HI, det er greit å skjerme barna for de ørten flammene som viser seg å ikke være så hotte likevel.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #15 Skrevet 17. februar 2010 Takk for gode, seriøse svar! Og ja, jeg er helt enig med dere... Om jeg skal date noen, hadde det ikke falt meg inn å introdusere han for barnet, før det hadde gått lang tid og jeg visste at det var seriøst og ikke kanskje bare en flørt.. Og syns faktisk det er litt uproft av barnehageansatte og innvolvere seg med foreldre. Men sånt skjer vel kanskje av og til... Men om ikke han skjønner bedre, burde vel kanskje hun gjøre det.. hun vet at han bare har barnet en dag i uka, og vil de treffes så får de gjøre det en annen dag enn akkurat den dagen... Har sagt ifra på en fin, men streng måte at barnet skal skjermes for dette.. og det trodde jeg jo at han skjønte! Nå håper jeg iallefall at dette ikke gjentar seg, og at han skjønner alvoret. Hyggelig at han har truffet en ny, men de må ta litt hensyn. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå