Jump to content
Sign in to follow this  
Opsideisi-j5år+litefrø<3

*Yeeey*

Recommended Posts

Opsideisi-j5år+litefrø<3

Tror jeg er gravid igjenn!!! =) 4 mnd siden vi begynte å prøve.,, ble gravid i 2 pp, men mistet i uke 5 i sa... nå 2 mnd etter, er jeg gravid igjenn! :)

Hååååper å krysser fingrene for at d går bra denne gang :)

Denne pp har jeg neste ikke tenkt på d faktisk.. ikke tenkt så mye på el og når ikm var, å bare hatt sex når vi følte for d... ingen "nå har jeg el-sex" å d funket! =)=)

Tør nesten ikke tro på d... tok en billistrimmel for 3 dagen siden på kvelden bare 1-2 timer siden sist jeg tisset, å da kom d opp en svaak strek... dn skulle være extra sensitiv.. så neste kveld tok jeg en cb digital som viste ikke gravid,,, men den må vist ha mere hcg for å slå ut positiv etter som jeg har skjønnt,,, siden den skal måle hvor mange uker du er... så idag etter å ha holdt meg heele dagen på jobb, tok jeg en ny test som jeg kjøpte på apoteket, å dær kom d opp en svak men tydelig rosa strek... dn var svak, men sterkere en den for 2 dager siden.

Kjøpte og en ny db digital, som jeg ska vente noen dager med å ta, bare for sikkerthetskyld.... men en strek er vel en strek??!! :) dn hadde vel ikke kommet opp hvis jeg ikke var gravid! =)=)

Jeg er så glad!! =)=)

termin tetter bim er 22 okt :)

Fortsetter under...