Gå til innhold

Kan vi ikke bare kalle det begeret for Mooncup PLEASE??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir dårlig av mensbeger ordet :(

Jeg synes det høres helt forferdelig ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor er det så ille synes du? mens er vel naturlig og et beger er vel ikke særlig ekkelt? Et beger med blod derimot? vel.. he he... mooncup er kanskje greit:-)

Skrevet

Siden så mange her inne heller sier, på barnslig vis, TR eller Tante Rød så burde man kanskje kalle det for "Tante Rød Muggen"? :D

Skrevet

Nei, for Mooncup er bare ett av mange merker. Noen heter Diva, andre Femmecup, Lunette, Meluna, Yuuki....

Jeg stemmer for damekopp. Enig i at mensbeger er æsj!

Skrevet

Kan vi ikke bare avslutte hele kopp-debatten?

Skrevet

Næh, mange som har meninger om den, så den er verdt å diskutere. Men det er frivillig å involvere seg i dem :)

Skrevet

Tante rød muggen var ikke dårlig:-)

Skrevet

Men så langt, 'a gitt! Hva med tantekoppen?

Skrevet

Sier ikke på noe at dere kan diskutere den,men når jeg satt her tidligere og spiste,og ordet m...beger kommer opp mista jeg appetiten!

Skrevet

Du burde da vite at man ikke spiser mens man dib'er! Her diskuteres alt fra damekopper (ikke så ille det, vel?) til analsex, avføringskonsistens og bendelorm. Man skal ha sterk mage for å beholde apetitten! ;)

Skrevet

Ikke på skravle egentlig,for der er dem mer finslige ;) Og det er der jeg leste det første gang... he he

Skrevet

Forstår deg godt, egentlig, jeg kvapp også skikkelig første gang jeg så det ordet (på Skravle ;) . Nå er jeg ivrig koppbruker selv, men bruker absolutt IKKE det-ordet-du-vet. Kaller ikke tampong menspropp heller, eller bind for blodbleie.

Skrevet

Hmmm... Håper du var ferdig med å spise nå, innså litt sent at jeg kanskje kunne spart meg eksemplene mine :P

23.46

Skrevet

Faktisk så hadde jeg just tygget den siste biten av skiva mi,og svelget den ned,takk og lov!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...