Gå til innhold

Noe som vet?? ang resept.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og noen som har hatt svangerskaps kløe? Hva fikk dere for det?

Jeg har vært hos legen og fått resept på noen piller, og i "bruksanvisningen" står det; skal ikke brukes av gravide, spesiellt ikke i slutten av svangerskapet, rådfør deg alltid med lege og bla bla bla..

Skal jeg bruke det, selv om det står det? er gravid i uke 29. Legen min er til vanlig veldig sløv, og kanskje derfor jeg blir litt skeptisk..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva heter tablettene du har fått utskrevet?

Skrevet

Jeg tok dem ikke, jeg var plaget med kløe fra uke 7 til guttungen var nesten 1 år gammel. Men du må jo avgjøre det selv da.

Skrevet

Jeg fikk disse tablettene mot kvalme i svangerskapet. Stusset litt over det som sto i bruksamvisningen så ringte min svoger som er overlege på føden. Han sa jeg bare kunne spise de og at han også forskrev disse til gravide

Skrevet

Ok, så det er ikke skadelig mot barnet?

Blir bare litt bekymra når det står som det gjør, ang at det ikke skal brukes av gravide, særlig ikke i siste trimester:)

Skrevet

Min fastlege og svogeren min mener i allefall det er trygt. Og at det blir mer og mer vanlig å bruke dette legemiddelet.

Han sier det er legemiddelfirmaet som skriver dette i så og si alle bruksamvisninger for å være på den trygge siden- MEN at det er helt trygt å bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...