Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Og noen som har hatt svangerskaps kløe? Hva fikk dere for det? Jeg har vært hos legen og fått resept på noen piller, og i "bruksanvisningen" står det; skal ikke brukes av gravide, spesiellt ikke i slutten av svangerskapet, rådfør deg alltid med lege og bla bla bla.. Skal jeg bruke det, selv om det står det? er gravid i uke 29. Legen min er til vanlig veldig sløv, og kanskje derfor jeg blir litt skeptisk..
LabbogLine Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Hva heter tablettene du har fått utskrevet?
Joikaboll@ Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Jeg tok dem ikke, jeg var plaget med kløe fra uke 7 til guttungen var nesten 1 år gammel. Men du må jo avgjøre det selv da.
Pysjen Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Jeg fikk disse tablettene mot kvalme i svangerskapet. Stusset litt over det som sto i bruksamvisningen så ringte min svoger som er overlege på føden. Han sa jeg bare kunne spise de og at han også forskrev disse til gravide
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Ok, så det er ikke skadelig mot barnet? Blir bare litt bekymra når det står som det gjør, ang at det ikke skal brukes av gravide, særlig ikke i siste trimester:)
Pysjen Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Min fastlege og svogeren min mener i allefall det er trygt. Og at det blir mer og mer vanlig å bruke dette legemiddelet. Han sier det er legemiddelfirmaet som skriver dette i så og si alle bruksamvisninger for å være på den trygge siden- MEN at det er helt trygt å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå