cabana Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Etter 10 uker sengeleie pga krympende livmorhals og kamp om å få beholde babyen inni magen,blir jeg nå satt igang på torsdag, 37+5 uker pga vekstavvik...Først skal de sjekke om de kan ta vannet,så hir de meg rie tablett.. gosh,grur meg litt... førstegangsfødende.... Gleder meg også veldig til å se prinsen, men... han er jo ennå så liten : 2200 gram og 47 cm... Men er lykkelig for at jeg klarte å komme meg til uke 37 , da kampen begynte i uke 25... Ønsker dere andre lykke til med fødsel er forresten fødeklar på torsdag .... jippy...
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Oi, ja da har du vært flink å "holde på" prinsen... Masse lykke til!!!
Herkules Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Lykke til! Du har vært så flink, nå er det bare finalen igjen Lille tassen, klarer seg nok skal du se, han er sikkert ferdig på alle måter og trenger bare litt fett på kroppen.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Først og fremst: Gratulerer med å ha kommet så langt :-) Har fulgt deg siden jeg selv har vært i samme situasjon! Har termin 18 mars, så jeg er også "friskmeldt" nå! Ble selv satt igang med førstemann pga. fostervannslekasje. Det gikk helt fint! Ønsker deg masse lykke til i morgen! Gled deg til tidenes opplevelse :-)
Bumblebeee Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Lykke til!! Prinsen klarer seg fint han skal du se, du har jo vært kjempeflink å holde ham inne så lenge! Godt jobba! Var bare 4 dager lengre enn deg på vei da jeg ble satt igang med første. Hun er ei aktiv og frisk snuppe i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå