Gå til innhold

tiden går så alt for sakte.....


♥jente2010+♥jente2012

Anbefalte innlegg

gleder meg til magen kommer, og det er ikke mye å skryte av enda..og to heele uker til ultralyd..kan tiden gå noe saktere enn nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh, er så enig!!! Og gleder meg til å kjenne liv hver dag, å kjenne at det vokser:)

Har enda ikke fått UL-innkallelse, men skal på første jordmorbesøk idag, så håper hun finner hjertelyd så jeg kan begynne å føle på ordentlig at jeg er gravid.

 

Vi får bare holde ut, magen kommer plutselig... Og UL blir det også, selv om det nesten er smertefullt å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fem uker til ordinær UL.

Men hørte hjertelyd idag med Angelsound før frokost! Tok opp lydklippet og sendte til alle de 4 fremtidige besteforeldrene!

Jeg tror vi må kose oss så lenge vi kan. Før vi vet ordet av det har vi vonde rygger, smertefulle ledd, et lealaust bekken og et umulig hår...

Og etter det... søvnløse netter, vonde brystvorter, og resten av gleden. Det kommer fort nok. Nyt forventningene, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har rett RISMOR:)

Husker jeg hadde de samme forventningene sist gang også, og jeg stortrivdes som gravid, men jammen tok det "knekken" på kroppen også:) Så jeg prøver å nyte dagene nå. Og etter igår da jeg fikk høre hjertelyd og fikk bekreftelse på at det faktisk er et lite vesen inni der, og jeg merker at magen vokser, så kjenner jeg meg mye bedre enn jeg har gjort på lenge:)

 

Kos dere videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...