Gå til innhold

Har dere fortalt det enda?


Wopi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det hemmelig frem til uke 10. Nå er jeg 10+3, har ikke akkurat ringt rundt til folk- men det er synlig, og det var flere som spurte, så måtte bare få sagt det nå..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke fortalt det til noen, utenom de det anngår dette. Blir litt provosert av antydningene en får så snart man sier at man er litt kvalm og trøtt. Syns ikke alle behøver å vite sannheten så fort - er jo bare rundt 8.uke, men jeg skal si dere, folk er jo så pirra på å vite slike ting, de maser jo som bare det. Som om det ikke er annet i verden å snakke om. Har dere det likedan eller er det bare meg som er rar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skrivende stund sitter vi faktisk å venter på foreldre og svigerforeldre. De skal komme på kaffe og vi har tenkt å fortelle det. Vi er ganske snart 12 uker på vei. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det på jobben ganske tidlig, og til foreldrene mine først. For noen uker siden fikk unga vite det:) Og nå er det offentlig. Har begynt å få så mage, så klare ikke skjule det lenger. Har termin 13 September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 12+2. Fortalde mine foreldre tidleg, i veke 5, og venner som spurte direkte i veke 8. Svigers og arbeidsgjevar etter tidleg UL i veke 10, og kjem no til å vera opne om det når det fell seg naturleg å fortelja (f.eks i forbindelse med alkohol), utan dermed å legga det ut på Facebook el ringa rundt.

 

Mange fleire fekk vita det mykje tidlegare enn forrige gong - eg har hatt meir roen på at det sikkert går bra, og at det uansett ikkje gjer noko om folk veit om det likevel ikkje skulle gjera det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sa det til min beste veninne og søstra mi nesten med en gang, uke 6. Godt å ha noen å snakke med.

Mine foreldre og svigers fikk vite det i helgen og feira det hele med champagne ;)

Har også sagt det til mine nærmeste venner men venter med å si det til "de andre" til etter tidlig UL om et par uker.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma fikk vite det samme dag som jeg testet! Ei venninde oxo=)

Ungene (de største) fikk vite det i uke 8. I går sa vi det til han på 4 år...han ble jo så superglad=) Så gøy! Jeg er i uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal fortelle det til helgen. Da er vi i uke 12. Ingen har spurt, men magen er ganske så synlig.. Litt spent på om noen har gjettet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11+1, og i dag fortalte vi det til hele svigerfamilien. Alle ble kjempeglad, og det hele ble mye mer virkelig. Tenk at vi har klart å holde det for oss selv så lenge! Vi skal si det til familien min om tre dager, gleder meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma, typen min og ei venninna fikk vite det samme dag. Også fortelte æ det det til pappa og ei anna venninna før æ fårtælte det til andre folk, som da e 3 uke sia ca.

Pappa sa at æ han hadde jo sett at æ hadde lagt på mæ :P hehe.

E i uke 13+2 no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...