¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 fra arbeidsgiver som vanlig? Altså feriepenger basert på foreldrepengene gjennom permisjon, eller får dere fra Nav basert på de 12 eller 15 første ukene i permisjonen? Veldig kronglete skrevet, men skjønner dere hva jeg mener?
Hekta Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Jeg føler meg ganske heldig. Arbeidsgiver betaler feriepenger av hele min permisjonstid, jeg får også permisjonspengene direkte fra arbeidsgiver. De får tilbakebetalt fra NAV. Glad jeg slipper å ha noe med de å gjøre
Corneliuss Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har også en bra avtale med arbeidsgiver. Får som Hekta og arbgiver dekker også hele lønnen min enda det er mer en maksbeløpet til NAV. =O) Får derfor lønn og feriepenger som vanlig (med unntak av at jeg sannsynligvis tar lengste permisjonstid så da blir jo alt kuttet til 80%).
Canari Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Får dekket full lønn (eller 80 % dersom jeg velger lengre permisjon) og feriepenger av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå