Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Hvordan bruker dere den? Skal begynne på jobb om 14dager, ungen er 8mnd å skal være med pappa frem til sommeren. Jeg må ta to busser for å komme på jobb, tar fra 30min-45min avhenig om hvordan bussene passer hverandre. Jobber i sfo, så er jo forskjellige vakter, fra mellom 7 til17. Noen ider hva som er lurt ang. ammefri? Er det greit å ha en time kortere dag? Blir det godtatt? Om ungen har klart seg 6,5 timer klarer den vel en time til tenker vel folk? Har jeg noen rettigheter til å slippe å jobbe til 17 pga. ungen? Blir jo trasig å komme hjem bare litt over timen før ungen skal i seng.
Makko med to små gutter Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 en time kortere dag er helg ok.
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Ammefri gjelder også tidsforbruk til pumping og det er jo noe du kan gjøre etter eller før jobb. Jeg fikk i hvert fall ingen kommentarer på å ha kortere dager da jeg hadde ammefri med eldstemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå