juni08&mars10 Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Skal dere ha med mennene deres, eller ha enkeltrom? Og hvorfor
noninona Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Skal ha pappen med akkurat som sist :-) Hyggelig at vi begge får muligheten til å bli kjent med mini og kan dele den første tiden sammen. Men med en lita tulle hjemme, blir vi nok ikke like lenge som sist. Da var vi der i 2 1/2 dag.
Gjest Lusen Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Vi skal på hotellet i dbl rom nettopp fordi pappa skal kunne være med og delta de første dagene etter fødsel. Det har vi valgt som viktig for oss, for å slippe å bli "tvunget sammen" med andre på barsel avd. Håper derfor at alt går som planlagt så man ikke blir lagt på barsel.. :-)
Katinka_83 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Skal ha med samboeren ja! Skummelt nok å skulle få en liten baby, om jeg ikke skulle være alene også Førstegangs og fryktelig skepisk til om jeg kommer til å få til dette, så synes det er greit at vi kan være sammen om det første dagene!
Gjøkeredet③ Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Hadde store planer om det forrige gang ja, men i og med at det endte i KS så ble det ikke sånn likevel.. Så bedre lykke denne gangen, så satser jeg på å ha mannen der ihvertfall første natten. Men må ærlig innrømme at jeg ikke har tenkt til å tilbringe så mye tid på sykehuset, så håper at 1 natt holder... Også har vi jo en liten en på 16 måneder hjemme, så vil jo hjem igjen til han:o)
Nikki 75 Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Jeg kommer nok til å be om dobbeltrom, men det er ikke sikkert mannen min kommer til å overnatte der. Vi må bare se det an, rett og slett. Han kommer muligens til å sove hjemme og gå på jobb, hvis jeg føler jeg takler det greit å være alene...
Annci<3 Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Førstegangs og littegranne sykehusskrekk, så å være alene frister lite.. Jeg håper inderlig at det er ledig rom til oss begge på hotellet så vi kan være der alle 3.
Ccathrine Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Så klart skal min kjære være med. Det er jo vårt første barn, godt å ha has støtte tilstede hele tiden.
Pirkeanonym Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Sist gang var det en selvfølge, og det var deilig at han kunne stå opp om natten når babyen sutret, trengte bleieskift etc. Denne gangen er jo storesøster hjemme, og jeg føler meg mye tryggere i mammarollen, sist var jeg veldig usikker! Jeg tenker at det er godt for storesøster at far kommer hjem slik at hun får sove hjemme. Hun er jo minst like spent som oss. Jeg vil ikke at hun skal føle seg tilsidesatt. Men.. en vet jo aldri hva tiden vil bringe, det kommer også litt an på når på døgnet jeg føder. Er det i 20 tiden på kvelden er det lettere for far å overnatte, enn hvis det er kl 8 på morningen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå