Gå til innhold

Stikker i underlivet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Jeg er har endel kraftige stikkinger "nedover mot ut", og har hatt det i noen dager.. Jeg har termin 26 mars, og hodet festa seg i uke 32 så vet at det ikke er det.. Noen som har vært borti dette? Blir litt urolig når det er slik..

Må vel legge til at magen min har sunket litt, vondt i magen og dunking i ryggen :P

 

Håper at noen har ett svar på hva det kan være..

 

Hilsen

små nervøs førstegangsfødende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg laget en tråd på dette på 3.tri i går :)

Jeg har masse stikninger (er i uke 31+3), og spurte jordmor. Hun sa at det er babyen som ligger å presser/gnikker hodet nedover mot mormunnen, og det kan føre til modning..

 

Så ikke noe farlig altså, bare litt ubehagelig.

 

Lykke til videre, ikke lenge igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

jeg kjenner meg igjen i det du forteller her.

jeg har vært hos jordmor i dag,å da måtte jeg selvsagt spørre om dette. hodet har ikke festet seg hos meg,men jordmor mente at disse stikkingene/ubehaglighetene kunne væra ødemer i nedre del av mage/underliv. dette vannet/ødemene klemmer på nerver som gjør av vi blir "nummene" og kan føle slike stikninger..

men det er hvertfall ikke farlig :)

 

lykke til med siste innspurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

Dette har jeg hatt en god stund, men det er blitt verre de siste 14 dager. Har både stikkinger nederste del av magen og inni skjeden, dette trenger ikke å være samtidig. Har hørt at dette kan være en del av modningen av livmorhalsen/munnen, men er ikke sikker. Jeg har også en del (grefsing) ligner på at babyen ligger å kløner nedi der. Hadde det akkurat likedan forrige svangerskap også. Dette er ikke farlig, så jeg må vel bare slå meg til ro med det. At vi har litt vondt her og der er normalt sier jordmor, det er ikke smertefritt å være gravid.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...