Gå til innhold

Da tusler jeg stille og rolig inn her og sier...

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

hei til alle sammen! :D deilig å endelig være her på 2 trimester, kvalmen henger i, og kroppen henger etter, men jeg er nå her i alle fall !! hehe...gleder meg til mnd fremover, og håper formen bedrer seg snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig å se deg =)

Jeg kom i går, hihi ;)

Skrevet

så gø :D er nesten litt uvirkelig..syns liksom tiden har gått sakte helt fram til nå..nå suuuser liksom tiden av gårde, selvom jeg er sykmeldt og har blitt bestevenn med sofaen! hehe

hvordan er formen hos deg?

Skrevet

Hehe, sofan er fin å ha ja ;) syns egentlig tiden har gått kjempefort...akkurat for øyeblikket kunne den gjerne gått enda litt fortere, skal nemlig på tidlig UL neste onsdag :)))

Formen kan jeg ikke klage på, kvalmen forsvant akkurat da jeg bikket 12 uker. Begynner å kjenne noe vondter i halebeinet og nedover foten nå, så litt mer skeptisk til det :-O

Hva med deg siden du er sykemeldt? Høres deilig ut å være litt hjemme, hehe, men som oftest er det jo grunner til at man må holde seg hjemme som ikke er så morsomme....så er glad så lenge jeg holder meg i jobb jeg :D

Skrevet

Så kos, var på UL i uke 9, ser jo ikke så mye da, men var fantastisk fordet. Gled deg masse, og tenk at det ikke er så lenge å vente for et øyeblikk som du aldri kommer til å glemme :)

Så deilig at du ikke er kvalm lenger da, får bare krysse finfra for at du ikke får skikkelig bekkenløsning!

Jeg er veldig kvalm, heele tiden! spyr og sliter med å få i meg mat, ingenting som er godt liksom! skal til legen i morgen, og var snakk om at jeg skulle bli lagt inn på sykehuset for litt intravenøs næring! Får ikke i meg nok på egenhånd! Har en veldig morsom jobb, så jeg vil helst ikke være hjemme!

Skrevet

Huffda =( det er ikke noe morsomt!!! håper virkelig du blir bedre snart, man kan jo bli helt satt ut av den der kvalmen, spesielt hvis du ikke får i deg mat!

Ta vare på deg selv og Goood bedring =)

Skrevet

Grattis! Kjennes bra, er 12+3 i dag, så akkurat kommet hit også. Fortsatt uggen/kvalm 24/7, og kjempetrøtt og sliten til tider, så den 16 mnd gamle jenta vår må finne seg i en litt lite engasjert mor for tida..

Blir vel bedre!!!! ¨

UL kl 1400 på St.Olav i dag........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...