Gjest Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Jeg er 11+5 i dag, og har i hele dag hatt en del mensenlignende smerter nederst i magen. Hadde dette helt i begynnelsen, men nå er de tilbake. Er dette bare livmoren som strekker seg og vokser? Er det normalt?
saa09 Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Jeg tror det er vamnig, jeg har den enda og er 26+5. Jormor sier jeg ikke skal bekymre meg, for alt er bra.
LettBris Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har også disse mensenmurringene - vanvittig plagsomt og til tider bekymrer jeg meg litt, men det er helt normalt får jeg beskjed om. Er forresten 19+6 og har hatt det hele sv.skapet. Har også hatt det samme med førstemann. Så, ingenting å bekymre seg for )
venter på den lille :) Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 helt normalt var hos jordmor senest igår, spurte henne om dette. menssmertene skyldes livmoren som vokser:) jeg hadde det slik første trimester, og nå i uke 18-19, er det kommet tilbake JM sa at fra uke 28 til 32 må man regne med at slike smerter er verst. Å JA- mensmurringer er vanvittig plagsomt! BLÆH ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå