snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 22. februar 2010 #76 Skrevet 22. februar 2010 Hei vennen <3 gratulerer deg med spiren i magen her inne også jeg vettu <3 Utrolig glad på dine vegne nå <3 <3 ..og testen din er IKKE til å ta feil av !!Kjempekryss jo!!!<3
Sarah70-har 2 gull Skrevet 23. februar 2010 #77 Skrevet 23. februar 2010 Rd10 idag, og blendahvit test. Jaja, hva skal jeg si? Sees i mai!
sara2010 Skrevet 23. februar 2010 #78 Skrevet 23. februar 2010 Da er det over for denne gang for meg... Blodprøven viste at det kun har vært en kjemisk graviditet som ga meg positive digitale CB tester :-( Lykke til alle andre!
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 23. februar 2010 #79 Skrevet 23. februar 2010 Trist å høre at det ikke gikk bra denne gangen MK73:( Men jeg krysser fingrene for at du er i gode hender hos Hausken og at du lykkes for fullt ved neste forsøk! Krysser fingrene for fryseegget dittXXX Sarah70: Det er fortsatt håp! Rd 10 er tidlig å teste og så lenge mensen holder seg unna har du fortsatt gode sjanser. Jeg krysser alt jeg harXXXXX ) Gratulerer så mye til dere som har testet positivt!
Atilla10 Skrevet 23. februar 2010 #80 Skrevet 23. februar 2010 Heisann alle damer. Ja da legger jeg meg inn i misslykkede forsøk. Fikk svar på blodprøven i dag og den var negativ for HCG. Jeg får da melde meg inn i mars klubben jeg da for neste forsøk. Nå er det bare å vente på mensen slik at jeg får begynt på progynova på nytt. Gratulere så mye til dere som har greid det nå i februar, og til dere som ikke har klart det, kanksje vi ses i mars klubben eller en klubb senere. God klem fra meg.
Sarah70-har 2 gull Skrevet 23. februar 2010 #81 Skrevet 23. februar 2010 Tusen takk for heiarop, Lie! Ja, det hender jo at noen tester positivt sent. Aner ikke hva marginene er, men skulle de være på min side er det intet problem å omstille seg igjen :-D Og ingen mens så langt!
Astra71 - tvillingmor Skrevet 24. februar 2010 #82 Skrevet 24. februar 2010 Hei alle sammen! Godt å høre at noen av dere har testet positivt! Men veldig leit å høre om de av dere som har fått bekreftet at det ikke lyktes denne gangen Jeg håper dere får en rask omstilling og klarer løfte blikket og se nye muligheter! MK73, i det minste godt at 'rutinen' gjør det lettere for deg å se framover. Jeg har stor tro på at dere vil lykkes snart, og følger deg fra sidelinjen utover våren. Sarah70 - hvordan går det med deg? Spent på resultatet ditt! Stor klem til alle fra meg
spix Skrevet 24. februar 2010 #83 Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer til alle dere som har testet positivt! Koselig å se at det er mange som har klart det. Føler med alle dere som må ta et forsøk til, aldri noe gøy med blendahvite tester. Ville ikke ha bekymret meg veldig for negativ test på dag 10, Sarah70. Tror det er tidlig for mange å teste da. Så lenge mensen ikke kommer er det jo håp! Selv har jeg tatt med meg mannen til USA for å komme litt unna alt. Vi har hatt en lang og kronglete vei mot dette forsøket så det var deilig å få alt litt på avstand. Har tidligere ødelagt forhold på IVF så viktig å ta vare på hverandre oppi alt, men nå har vi virkelig noe å se frem til. Testet positivt imorges, så nå blir det baby i november! Hurra :-)
Astra71 - tvillingmor Skrevet 24. februar 2010 #84 Skrevet 24. februar 2010 Så fantastisk, spix! Gratulerer!! Skjønner du har hatt en vanskelig vei mot målet, jammen godt å se at det er litt rettferdighet her i verden :-) Håper du kommer inn til oss på Gravide slitere snart, da?
Gjest Skrevet 24. februar 2010 #85 Skrevet 24. februar 2010 Må desverre melde negativ test og litt små blødninger herfra på rd 14 , så da var det nok over for denne gangen. Har hatt en god følelse i det siste så skuffelsen er stor. Har mest lyst til å grave meg ned for godt... Kanskje vi får guts til å starte på 3. forsøk etterhvert. *sukk* Denne IFV reisen ble lang gitt. Ønsker dere andre uke 5/6 jenter lykke til, uansett resultat. Klem
MK73 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #86 Skrevet 24. februar 2010 Takk for det, Astra, jeg setter stor pris på følgesvennene mine! Det er en av de få tingene som gjør denne børen lettere å bære.
MK73 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #87 Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer så mye, spix! Når jeg nå engang ikke skulle få det resultatet jeg ønsket meg, så vil jeg i alle fall at flest mulig at dere andre skal få det! (Logikken henger ikke helt på greip, men sånn er det.) Så deilig med ferietur OG positiv test! Hvor er dere hen i Unaiten da? Vi har vært der på flere lange turer, det er virkelig et flott ferieland.
MK73 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #88 Skrevet 24. februar 2010 Zukia, det var kjipt! Æsj, æsj, æsj! Leit å høre. ..heldigvis er det slik at man som oftest finner den "guts'en" til å gå videre raskere enn man tror. Du skal se at det slår til å tredje forsøk. Klemmer til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå