Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så masse ja Lille du:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Dette var skøyyi:D

mmp: Tar tak i der vektproblemene jeg også no. Bedre sent enn aldri er det noe som heter... hehe.

Jaja,,til uken skal jeg iallefall fikse meg legetime. Ta blodprøver,,,,,se om det er noe jeg ikke tåler.

Da KANSKJE jeg skal greie å gå opp i vekt ..håpehåpe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk alle sammen:)! Nå er det bare å la ukene gå og håpe at spiren/spirene sitter:):). Har nok ikke gått helt opp for meg ennå, pluss at det er veldig tidlig, så er liksom litt usikkert enda.. Men må nok si jeg er i lykkrus:). Gleder meg til blprøve og svar på denne i neste uka:)- dette skal gå bra:)

MK- håååper så inderlig at testen imorgen viser noe annet, og klarere enn den du tok idag!!!! Jeg tok 2 strektester som vi var veldig usikre på, men kjøpte og digital for å få et klart svar. Håååååper din sier gravid mot deg imorgen:)!!

Blir spennende over helga atilla- håper blodprøven viser at du er gravid:)

Ja, hundremeterskogen- der bor jeg:p. Feiring skal det bli- god mat og mye kos sammen med kommende pappa:).

Skrevet

Hei alle sammen

Lille du jeg må bare legge meg inn i gratulasjonskøen og gratueler så masse. Veldig gøy å høre at noen får det til :-)

Jeg har da kjøpt meg et lass med tester jeg da. Testet når jeg kom hjem fra jobben i går og der var det fortsatt bare en strek, testet igjen i dag morres og fortsatt ingen strek, jeg greier ikke engang å se to streker der med meget god vilje heller :-) Regner med at jeg ikke er gravid. Men er jo tirsdagen som er test dagen så kan jo prøve å håpe litt til.

Jeg har en et annet sp til dere. Dere som ikke vil svare lar bare vær. jeg lurer på hvordan dere takler det med sex mens man går på crinone. Jeg syns det er kjempe ekkelt og ønsker egentlig ikke å ha sex i den perioden, er dette normalt? At man ikke ønsker eller er jeg helt på jordet.

Ha en god kveld og Lille du, du får bare kose deg og nyte dette.

Skrevet

Takk Atilla:). Er helt utrolig at spiren/e har festet seg:)..Jeg har ikke blodpr dag før den 26/2- så enda en stund til jeg får hcg svaret..Det er med litt vemod at jeg sitter her og faktisk er gravid, at vi klarte det på 1. Når jeg vet alle dere andre her inne som har holdt på mye lengre og som fortjener dette så- dere er noen sterke damer det skal dere ha!!!

Har også et søsken, som ikke klarte det, og ikke kan ta flere forsøk. Så har god kjennskap til dette med å ønske seg et barn.. Kunne så sykt ønsket at dem og fikk seg et barn. De får vell til slutt sannsynligvis en adoptivsønn- eller datter, så barn blir det vell til slutt:):)

Nå er det jo veldig tidlig for meg, men håper at dette skal gå bra:).

Ang sex, er jeg akkurat som deg atilla..Synes det er ekkelt, og har lagt ned forbud, hehe:p. Mannen er enig, tror ikke han synes noe om dette griset heller:p. tror det er helt normalt:)

Skrevet

Gratulerer så masse til deg, LilleDu, fantastisk gode nyheter å høre:))) Det er utrolig kjekt å lese om at du fikk det til, og det på første forsøk!!!

Ellers må jeg bare si at det er kjempespennende å følge med på denne tråden. Har jo liksom hørt til her, og føler vel at jeg enda gjør det selv om jeg er "ute av dansen", for å si det sånn..

Jobber med meg selv her nå, har tenkt å klatre over dørstokken og komme meg ut og i gang med jogging. Har blitt litt småfeit..hehe.. Ihvertfall føles det sånn.. Bedre å være mer forberedt til neste forsøk ved å være i bedre form. Begynner på høyere doser da enn sist gang.

Krysser fingrene for dere alle sammen, håper på mange gravide fremover, og det i dette forsøket:))

Skrevet

Jeg tror jeg kan rope et stille hurra :-D Er på RD 10 og det kom frem et svakt kryss:-D!!!! Skal ta en ny test om et par dager.. Men hurra??? Jeg har ikke vært så aktiv her inne dette forsøket. Satte inn et fryseegg torsdag uke 6. Hadde et negativt forsøk i des.

Jeg har lyst til å juble!!!!! Men er det sikkert?

Skrevet

Takk pærebanan- ja håper mange fler kommer etter:).

GRATULERER shira:)!! Jeg testet positiv rd 9, tok så ny digital test dag 12 for å være sikker. Tror det er ganske sikkert:):)!!!!

Skrevet

gratulerer til de som har klart det:)))

haddejeg ikke vist bedre så kunne jeg bannet å at tante var på vei men pregnyl og cyclogest utsetter jo litt så fortsettr å være positiv og håper i det lengste...rd9 idag...hadde murringer i hele går og slags følelse av trykk i livmoren eller en eller anne plass nedi der,,,blir gal av hele grein egentlig.....ingen vits for meg å teste før tidligst 23 el 24 pga pregnyll...

Skrevet

Gratulere så masse shira:=)))))))))))))

Når det gjelder sex mens man går på crinone,,,så hopper vi elegant over det vi også ja.

Skrevet

Heisan, damer -

en liten oppdatering fra meg på rd8! Pre-menssmertene har oppført seg akkurat som de pleier. Startet rd6 men liten murring langt bak i livmor, murringene tiltok og flyttet seg fremover i magen, deretter rundt på sidene for å møtes i korsryggen. Nå er det stille før stormen. Hvis jeg klarer å la være, skal jeg ikke teste, men kose meg med kanskje-graviditeten så lenge som mulig!

Apropos sex: Rugetiden appellerer ikke til noe seksuelt for noen her i huset. Det går mer i ømhet og omsorg, håp og smerte-forberedelser.

Gratulerer til deg, Shira! :-)

Skrevet

Tusen takk :-) Kjenner at det er litt uvirkelig ennå... Men jeg er lykkelig :-)

Vi fikk ei datter i 08 ved hjelp av ICSI. helt nydelig og skjønn!! Men vi opplevde alle foreldres mareritt. Hun døde i fra oss 1 juli i fjor.. :-( Bare 9 mnd gammel.. :-(

Men vi begge føler oss klar for en ny baby nå. Håper virkelig den klamrer seg fast!!

Skrevet

Gratulerer så masse til Shria og Lille du med positive tester! Er det ikke fantastisk? Da regner jeg med dere kommer inn til oss på Gravide slitere? Vi er en hel liten gjeng der inne etter hvert, men vil gjerne ha med dere, også :-) Håper fortsatt på dere andre her inne, også. Sarah og MK73, jeg venter i spenning på resultatene deres!

Stor klem fra meg

Skrevet

Gratulerer til dere med positive tester!

Jeg sitter her på rd 11 og lurer på om jeg tørr å teste snart. Har "mensmurringer" som kommer og går, og for hver gang faller hjertet litt lengere ned i magen, men ser av tidligere innlegg at murringer ikke nødvendigvis trenger å være negativt. Det hjelper litt:)

Spennende å følge med resten av dere. Krysser fingrene for oss alle:)

Skrevet

Shira; gratulerer så mye med positiv test! Utrolig trist å lese om datteren deres - det må virkelig ha vært et mareritt, og er nok fortsatt veldig vondt. Go'klem til dere.

Jeg testet negativt igjen igår morges, så her er det ingen spire, dessverre. Får ringe klinikken på mandag og høre når det er aktuelt med oppstart. Jeg har et egg på frys, så vi får se om det blir frys eller ordinært forsøk (jeg antar klinikken vil jeg skal bruke fryseegget ettersom det er billigst for dem...). Dessverre kan det fort hende at påsken kommer i veien, og at det derfor blir en måneds ekstra venting - men vi får se.

Håper og håper at det skal bli flere positive tester i gjengen vår!

Skrevet

Æsj, det var kjipe nyheter, MK. Men så flaks med egg på frys!? Det har aldri jeg fått. Og fryseforsøk kommer i tillegg til ordinært, ikke sant?

Mine menssmerter kommer og går, tror nesten denne fasen er noe av det mest slitsomme. Gleder meg til å få vite svaret, selv om det verken er 2. plasser eller idealtid i disse lekene. Heldigvis har vi hyggelige planer til helgen, bortreise med hele familien :-)

Vi bimmes!

Skrevet

Takk for det, Sarah. Ja, jeg er glad for fryseegget - jeg har jo ikke vært bortskjemt med det, men har hatt det noen ganger (av 7 ordinære forsøk har jeg fått egg på frys tre ganger - men den ene gangen ble eggene ødelagt ved nedfrysing på klinikken). Det er en flott blastocyst, så blir jo et "enkelt" forsøk og spennende ettersom jeg ikke har hatt langtidsdyrking før.

Vi er langt inne i full egenbetaling og igang ved privatklinikk nr.2, og jeg tror jammen at vi må betale for fryseforsøk i tillegg til pakken vi har betalt for. Jaja, det ordner seg nok - får sjekke ut praksisen rundt det når jeg snakket med klinikken. Tror faktisk ikke det står noe om det i kontrakten vår - men fryseforsøk har en egen pris på nettsiden, så da er det kanskje slik..

Men i det offentlige er fryseforsøk "bonusforsøk", ja.

Lykke til med innspurten :-)

Skrevet

Uff, så trist MK73! Har fulgt med litt i tråden og heiet på deg!!

Håper du har gullegget på frys!! Masse lykke til :)

Skrevet

Tusen takk, Millamolly :-) PM er på vei til deg.

Skrevet

hei jenter...har ikke lest hele tråden men ser noen positive tester her..GRATULERER :)))

mk73 det var utrolig kjipt at det ikke gikk nå heller da:( men egg på frys er jo bra tross alt...skal se det går bra neste runde:)

vet du når du får starte igjen?klemmepå

Skrevet

Heisann alle damer her inne.

Shira det var gode nyheter å høre at du kanksje kan være gravid. Men også utrolig trist å høre om historien din. Det må ha vært et mareritt og oppleve. Jeg krysser fingrene for dere at det går bra nå.

Jeg var inne på fredag og tok blodprøve men har ikke fått noe svar på den enda. Jeg kjøpte meg derimot et lass med tester i helgen og har testet hele helgen. Kun i dag jeg ikke har testet. Alle testene var negative ikke engang antydning tilrød strek. Jeg skulle egentlig ha fått mensen på lørdag etter min normale syklus, men har fotsatt ikke fått noe mens og ingen mindre blødninger heller. Dette syns jeg kanskje er litt rart da jeg er mer eller mindre 100 % sikker på at jeg ikke er gravid.

Jeg hadde satt inn et blasosyst egg som ifølge legen var praktfult, men det har allikevel ikke slått til altså. Men har ett egg til på frys som er et Morula egg, men som mest sannsynlig vil bli et blasosyst egg så fort det tines. Jeg er så heldig at jeg får satt det inn i midten av mars så da hopper jeg nok over i mars klubben. Men i morgen får jeg et 100 % svar fra blodprøven. Jeg er ferdig med å være lei meg så blir liksom bare å få det bekreftet.

MK73 vi er på Volvat og der har de ikke tatt noe ekstra for fryseegg. Vært fryseforsøk går der som 1/3 av et forsøk. Vi har da betalt for 3 forsøk med engang. Vi regnet med at vi ikke fikk det til da så mange ikke får det til første gangen. Så slik vi har regnet det så kan vi faktisk få opptill 5 forsøk ved betaling av 3 forsøk. Dvs 2 ferskforsøk og 3 fryseforsøk. Forutsatt at vi får fryseegg da.

Jeg unner alle her inn å lykkes med befruktning.

Skrevet

Gratulerer Shira med spiren, måtte den klore seg fast i ni måneder:)

MK73; så utrolig leit å høre at det ble negativt. Forbaska også!!! Hvordan er det med fryseforsøk, når regner du med å kunne gå i gang med dette? Må du gjennom noe medisinregime eller er det bare Crinone?

Attila, kan det være sånn at du fortsatt kan få positiv test selv om du har testa negativt nå de siste dagene? At det skyldes medisiner o.l. ...jeg er litt blank på alt dette, men vil jo liksom ikke gi opp håpet. Du må gi beskjed når du har tatt den endelige blodprøven i morgen. Ok?

Ønsker dere alle her inne fortsatt lykke til.

Skrevet

Takk for gratulasjoner :-) Tok en ny test idag, og den var VELDIG positiv :-) :-) Så jeg ringte til klinikken, og fikk satt opp en time til ul i mars:-) Håper virkelig det går bra, og at spiren klamrer seg fast!!!!

Skrevet

MK, sender over mange trøsteklemmer din vei. Utrolig trist at det ikke gikk bra denne gangen. Kjenner jeg blir ordentlig lei meg på deres vegne:-(

Skrevet

Hei, tøysekroppen, Atilla, pærebanan og Emma.

Tusen takk for gode ord - dere er nå gull verdt :-) Den verste skuffelsen har gitt seg, er litt lei meg enda, men ser fremover igjen nå. Har jo så lang fartstid etterhvert at jeg begynner å bli litt "avstumpet" mhp disse negative forsøkene. Det blir nok verre hvis vi kommer så langt som til å sette en endelig strek for forsøk, men den tid, den sorg...

Jeg har ikke snakket med klinikken enda, fikk ikke tid til å ringe dem idag. Jeg regner med at jeg må stå over en syklus siden jeg har hatt ordinært forsøk, og da kan det fort hende at påsken kommer i veien i neste syklus. Får se hva klinikken sier, og så kommer det jo an på hvordan syklusen blir. Hadde vært fint å få neste forsøk i april, men går det ikke, så får det bare bli mai.

Pærebanan, jeg har bare hatt fryseforsøk en gang før, i desember 2007, og da hadde jeg forsøk i styrt syklus. Det vil si at jeg gikk på Progynova og Progestan. Jeg vet ikke om Hausken kjører samme opplegget, det får jeg vel vite imorgen, tenker jeg.

Skrevet

Hei :-) d å miste min kjære prinsesse er livets verste mareritt!! Savnet etter henne er utrolig stort! Et stort tomrom inni meg som gnager hver dag... Har skrevet min histore på minnelund siden, "vår lille prinsesse".

Lang historie. Hun var igjennom mye de 9 mnd hun fikk leve..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...