Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Halloen damer!

Det er bare å starte ny tråd, altså, det skal særdeles mye mer til for å irritere meg ;-) Det er like mye deres tråd som min!

..men nå gjør jeg det ettersom jeg er her inne likevel.

Artig å høre oppdateringene deres. Rent statistisk sett er det jo en del av oss sam skal bli gravide, så det skal komme flere positive tester etterhvert (hurra for lure!).

Her er man på RD10, og jeg må si at jeg begynner å miste troen aldri så lite. Jeg har begynt å få noen tvilsomme spor på papiret, så det kan være at feil resultat er i ferd med å melde seg - men jeg har ikke konkludert enda. Vi får bare se det an. Jeg har testdag på fredag, og kommer nok ikke til å teste før det så lenge mensen ikke kommer for fullt. Gjør den det så tar jeg nok en test slik at jeg er sikker.

Når det gjelder dere som har smerter i underlivet/menssmerter, så trenger det slett ikke være negativt. Da jeg ble gravid med tvillinger hadde jeg helt normale (dvs ganske sterke) menssmerter i hele perioden som jeg vanligvis ville ha hatt mensen. Men jeg hadde altså to spirer i magen, og mensen kom ikke.

Må også i forbifarten minne om min venninne som etter mye om og men ved uttaket fikk ut kun ett egg, det ble befruktet, delte seg fint, ble satt inn, og er idag en liten jente :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141448026-uke-56-tr%C3%A5d-nr4/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

okei men da er vi venner selv om noen starter tråden på nytt;))

og som du sier så er det jo statistisk sett mange av oss sin tur nå....takk for at du muntrer opp med en liten en-egget solskinnshistorie;) satser på at du får vite om en til som var så heldig;)

og du som er så flink å muntre opp skal no jaggu ikke miste troen du heller!!! kan vel være en såkalt festeblødning kan det ikke det da?xxxxx for at det bare er det eller såre slimhinner om du bruker progestron støtte...du er med i denne statistikken du og vettu!!!

de smertene jeg har hatt hittil har jo vært så tidlig at et re tviiilsomt at et har noe med egget å gjøre i positiv retning ihvertfall....men jeg satser alt på at dette går veien jeg..:)))) fallhøyden blir som sagt høyere denne gang pga en evig optimisme i hjemmet denne gangen........men hadde du vondt fra innsett dagen når du sier hele perioden?

klem

Jeg fikk positiv CB test idag på Rd 12, men merker jeg ikke klarer å glede meg helt da jeg i høst mistet noen dager etter positiv test.. Skal ta blodprøve fredag, så får vente til jeg får resultatet der med å evt glede meg litt :-)

Hvor lenge skal dere ta crinone etter evt positiv test ved ferskforsøk? Er så redd for å miste hvis jeg slutter for tidlig..

Annonse

pia: nei nei nei....er det mulig da?ahhhh....:(det var jo din tur nå!!!!

hva skjer videre nå da?har du fler på frys eller?stoooor klem fra meg!!

sara: gratulerer så mye!!!:)) hva er sjansen for atdet samme skjer to ganger på rad egentlig?tror dette går helt fint jeg:)))

crinonen tror jeg du skal ta til uke 7...noen går til uke 12..ville gått så lenge jeg fikk lov ihvertfall...det er jo en ekstra støtte i en skjør fase for oss prøverørsdamer....lykke til:)

Blir å ringe inn når jeg får mens. Fikk ut 3 egg denne gangen. 2 ble befruktet.

Så har ett fryseegg.

Blir vel greit dette. Vart bare så innmari skuffet imårrest. Selv om jeg ikke har hatt den stooooore trua denne gangen. Så håper man jo fordi.

Men skal følge med dere andre ja:=)

Å gratulere så MASSE Sara. Dette skal gå bra veitdu. Håper du blir mer roli etter att du har fått resultatet av blodprøven.

Skal tenke på deg om fredagen jeg:)

Gratulerer så mye Sara:)!!! Spiren skal holde seg denne gangen;)

Off, det var dumt Pia76. Satser på at fryseegget gjør susen neste gang:):):). Da er det DIN tur!

Skal man ta crinone så lenge hvis man er gravid??? Kjenner panikken begynner her, har bare til et par dager til- fikk resept på 15 dager.. De sa ingenting om at skulle fortsette hvis jeg ble gravid..Å apoteket er flere flyreiser unna..!!!

Annonse

lille du:)

fler jeg vet om bruker en ekstra støtte fram til uke 7 til ul...ikke uvanlig det..progestron må vi ha nok av for å opprettholde en graviditet..så det er sånn for sikkerhetsskyld for enkelte tenker jeg...vet ikke om det er forskjell der på det off.og private....

har du ikke apotek der du bor????flere fly reiser? har du ikke sykehus apotek heller?hvor bor du da o jeg kan spørre???hundremeter skogen??:))) hhehehehehe:)) nei spøk til side...

Hei sann, jeg hører ikke til i denne tråden, men snik leser litt på dere :)

Ville bare kommentere progesteron støtte ved graviditet. Det er nok forskjellig fra person til person tror jeg. Selv skulle jeg bruke det da jeg var naturlig gravid, men nå ved ivf skulle jeg slutte ved positiv graviditets test.(samme lege) Men jeg hadde liggende og fikk da lov å bruke dem opp :)

sara2010:

ja må tro på det vettu!! blir så bra så,,,,tenk for en deilig tid diu har foran deg nå...håper vi andre følger hakk i hæl!!:)) krysser fingrene for at alt går knirkefritt videre:)

pia hvordan går det med deg nå?

Hei alle sammen

Når det gjelder Crionone så har jeg fått beskjed om at jeg skal bruke dette til og med uke 9. Jeg er på Volvat mens vi venter på å komme inn i det offentlige.

Samtidig så bruker jeg også Allbyl E samt folsyre til og med uke 12.

Hva bruker dere andre da.. Jeg bruker også Progynova dette er jeg usikker på hvor lenge jeg skal bruke faktisk.

Jeg har begynt å få metallsmak i munnen på morgningene nå. Kjente det første gang i går morges men tenkte ikke så mye over det da, man kjente det enda sterkere i dag. Gikk heller ikke bort når jeg pusset tennene. Har noen av dere følt dette hvis dere ikke var gravide? Jeg kjente nemlig ikke dette ved forrige forsøk. Så tror virkelig at jeg er gravid.

Når det gjelder blodprøve, vet noen av dere om man kan få svar med en gang eller om man må vente noen dager før man får svaret. Jeg skal nemlig ta blodprøve på fredag og hadde det gøy om jeg fikk beskjed da :-)

Tøysekroppen: Her går det greit ja. Var nede for telling i mårrest. No ser jeg bare fremmover. Fikk mensen i ettermiddag,,så ringer til sykehuset imorgen. ÅSSÅ blir det bare å vente på fryseforsøket.

Jeg gir meg ikke så lett;). No har jeg brettet opp armene igjen,,å neste gang SKAL det gå;)

Utroli hvor lett man omstiller seg i dette gamet.

Pia: Så utrolig dumt!! :( Det var ikke noe lykkedag for noen av oss den dagen! Men som du sier: utrolig fort å omstille seg... Kommer du til å kjøre igang med fryseforsøk? Jeg ringer inn mens imorgen, har ikke rukket det tidligere i uka.

Sara: Gratulerer så utrolig mye!! Kjempekjekt :)

Atilla: Velkommen i tråden :) Selv om det ikke klaffet for meg denne gangen, må jeg følge med på dere andre :)

Jeg skal til refleksolog om ei uke, tenkte å prøve noe alternativt i mellomtida. Vet ikke så mye om det enda, de hadde erfaring med barnløshet, så jeg tenker som så at det ikke skader å prøve. Noen andre med erfaring fra refleksolog? Evt. fotsoneterapi?

Lykke til fremover alle rugere :)

(Jeg skal straks forandre nicket mitt kom jeg på nå!)

Sara2010 - gratulerer så mye! Det var gode nyheter!

Du får holde oss oppdatert om blodprøveresultatene til helga, får du svar samme dagen?

Jeg skjønner at det er vanskelig å glede seg. Hvis jeg er så heldig at jeg får positiv test igjen så kommer det nok til å vare lenge før jeg våger å slippe gleden løs (pga aborter 9, 10 og 12 uker på vei tidligere).

Du får prøve å kose deg med spiren og ta en dag om gangen - for hver dag så er du et steg nærmere barnet ditt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...