Gå til innhold

Siste dagen min her :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

JIPPI:) imorgen flytter jeg over til 3 trimester:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin 14.mai =)

Da er det vel siste dagen min også da :P Klarer ikke helt å holde å tellinga hele tida ;) Min egen termin er nemlig en uke senere..

Ser du venter jente. Jeg skal på ny UL neste uke. De kunne ikke se kjønnet ordentlig ved ordinær UL..Men gynekologen som gjorde UL`n synes det lignet veldig en jente..Så da gjenstår det å se.. Uansett, det viktigste er at alt ser bra ut!

Skrevet

Jey, Hurra for oss:) Jeg har vært på 2 ultralyd og det blir garantert ei jente:) Er det 3D du skal på neste uke??

Skrevet

Godt å vite ting sikkert! Ja, jeg skal på 3D neste uke, var det jeg var på første gang også.. Men da lå det lille nurket med rumpa ned, så var vanskelig å se!

Skrevet

jeg har tre uker igjen her inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...