Gå til innhold

Ammebh og Ammetopper??+


Aprilguttღ

Anbefalte innlegg

Er førstegangsfødenede og har mange spørsmål..

 

Noen som har tips om når man bør kjøpe ammebh? Og evnt om noen kan anbefale noen fine?

tenker på str etc..

Har gått opp flere BH str til nå, og må snart kjøpe nye bh igjen..

 

Noen som vet om noen fine ammetopper?

Jeg elsker t-skjorter og singleter på sommeren, men er kanskje ikke så veldig praktisk.

 

Noen som kan hjelpe med noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg kjøpte ammebh'er på lindex sist. De var veldig greie (og ikke så altfor dyre). Tror merke "Swegmark" var en favoritt.

 

Prøvde ammetopper fra H&M, men disse var ikke gode for meg i alle fall. Kjøpte en "boob"-topp nå og den virker grei. Selges på baby shop, mamasita, kule mage osv. Er vanligvis str M, men str S var fin selv med stor mage ;-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt et par billige ammebher når du nærmer deg termin og så ventet til melka har stabilisert seg litt med å kjøpe flere, evt dyrere bedre. Jeg kjøpte alle ammebhene mine på lindex sist.

 

Jeg hadde en ammetopp sist og den brukte jeg kun en gang, for den var håpløs (fra H&M). Ellers brukte jeg vanlige topper med en singlett under. Syns det fungerte veldig greit, jeg dro singletten ned under puppen og toppen opp, så var det ikke noe som syntes i det hele tatt. Jeg syns singlett og t-skjorter høres perfekt ut når man skal amme:-) Bare ta på en ekstra singlett under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer helt ann på hvilken str du ender på. jeg måtte ha 70 h sist som var nesten umulig å oppdrive. Kan bare glemme hm og de andre kommerse. Kjøpte på barnas hus og netty. amme topper kan du finne "over alt" søk på google, hm, mamma butikker osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig lettet for å høre at de har opp til den str på barnas hus! De har det i butikkene også eller bare på nett? Jeg er 70 rundt til vanlig (er 75 nå pga ribbena har begynt å ekspandere, men regner med å gå ned igjen til 70 etter jeg har født) og E.cup. Tenker jeg nok ender opp rundt 70 G/H med melk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte meg 2 stk Anita ammebh'er i str. 85D på Barnas Hus igår på

tilbud. Kostet egentlig 450kr, men fredag og lørdag kostet de 200kr! Veldig fornøyd med de, da de sitter veldig godt rundt og kjennes ut som de gir veldig god støtte....eneste jeg er litt i tvil om, er om jeg skulle hatt C-cup istedenfor....vet ikke helt hvor "fyldige" boobsen blir med melk...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...