Gå til innhold

dette med å lekke forstervann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvet det har stått no om det før her,men husker ikke hva som sto.Hvordan finne ut om det er fostervann? Lukter det noe osv???eller skal jeg bare ringe jm eller føden å spørre? Er i uke 37+3 i dag....Håper noen har råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter det jeg husker skal fostervann være blankt og luktfritt.

hvis det til stadighet renner vann så er det gått.

Men ring føden,da får du iallefall ett ordentlig svar på det:)

Skrevet

Heisann :-))

Er selv uke 37+3 idag, og føler det kommer dråper hele tiden...

Og idag har jeg slitt ekstra mye med mensenmurringer og kynnere...

vet jeg er moden med 2 cm åpning...

Er slitsomt :-((

Skrevet

jeg spurte jm om dette fordi jeg trodde kanskje jeg gjorde det, men i mitt tilfelle er det bare utflod.

Man kan skille utflod med fostervann ved at fostervann lekker hele tiden også dersom du er i ro, sitter eller ligger.

Ved utflod lekker man når du står, er i bevegelse eller har vært i ro. Det vil si at dersom man har sittet/ligget en stund kan utfloden samle seg opp å renne, men det kommer da ikke i store mengder.

Det er jo mange som sier at man kan ta et bind å se om man da lekker, men for min del må jeg bruke det uansett så fungerer ikke for meg.... hehe

Skrevet

Jeg hadde et innlegg om dette i går. Spurte jordmor om det, hun sa at fostervann lukter som sæd! Og at dersom det kommer mer når babyen er i bevegelse, er det muligheter for at det var det. Hun mente ikke jeg trengte noe sjekk, da det mest sannsynlig bare er vanlig utflod, som det kommer ekstra mye av nå. Er 38+0 i dag :) Så her er det visst ingen tegn, bare jeg som innbiller meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...