Gå til innhold

Forkjöla hele tiden :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så kjedelig... Blir fokjöla iallefall 1 x i mnd, om ikke mer... I dag föler jeg meg alt annet enn bra. Er veldig allergisk, så blir fort forkjöla fra för, men denne graviditeten er det ekstremt synes jeg...

Flere som sliter med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, har gått forkjøla i en mnd nå, er i grunn ganske lei.. det kan inimellom virke som om jeg blir bedre, men så snur det igjenn.....

Skrevet

Mer forkjølet enn ellers, ja. Hadde en skikkelig runde rundt nyttår (sovnet kl ti på nyttårsaften). Tok sin tid før den runden var ferdig. I slutten av forrige uke startet ny runde. Tett i nesen, rennende øyne, hodepine og tidvis feber. Ser ut som det begynner å gå over nå.

Skrevet

Føyer meg til i rekkene med kronisk rennende nese og vond hals! Holder på å bli sprø, og vet ikke om det er fordi jeg går rundt og er småsyk at jeg er så slapp, eller om det er graviditeten. Har i allefall blitt en racer til å spise grønnsaker og frukt! Forsøker å jage bort alle de jævla bakteriene med overdose vitaminer!

Skrevet

Uff, ja, det er tydeligvis flere som sliter med dette.

Kjipt ift jobben også.Forrige "runde" presset jeg meg på jobb, og det resulterte i mye kynnere på kvelden (allerede uke 17). Så den bommerten gjör jeg helst ikke igjen. Bøøle syk allerede 2. dag etterat jeg kom tilbake fra 100% sykemelding pga kynnere og nedpress. Kjipt....

Skrevet

Har lest at hvis man blir forkjølet rundt uke 15/16, er det vanskelig å bli kvitt det igjen pga slimhinnene som er blitt tykkere. jeg selv sliter ikke med forkjølelse,men utrolig tette ører på natta(trykk i ørene) Hvis jeg ikke ligger høyt hver natt får jeg heeelt panikk når jeg våkner.

Du må være forsiktig med de kynnerene dine. Sliter veldig selv og har fått forbud mot all trening og ikke stresse- Er 100 % sykemeldt pga bekkenløsning og kynnere ut sv.skapet. God bedring til deg. Klem

Skrevet

Uffda, kjipt at du har bekkenlösning også. da :(

Ja, jeg er nå 50% s.meldt pga kynnere. Merker at det hjelper å roe ned. Så terskelen er også litt lavere for å bruke egenmelding feks nå som jeg er så forkjöla, ellers resulterer det i mer kynnere. Så får de heller tenke hva de vil på jobben...

God bedring selv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...