Gå til innhold

Æsj, tror jeg har soppinfeksjon...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk veldig mye mer utflod med en gang jeg ble gravid, og nå klør det helt infernalsk! Har hatt soppinfeksjoner før. Det har aldri blitt påvist av lege, men det har blitt bedre etter behandling med Canesten.

 

Jeg har et par andre ting som må følges med på i svangerskapet, så jeg synes jeg flyr til forskjellige leger hele tiden. Så vil helst slippe å gå til lege for dette også... Men kan jeg bruke Canesten nå som jeg er gravid? Trenger nok både kremen og vaginal-tabletten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.... soppinfeksjon er pyton.... Canesten kan du bruke, men spør de på apoteket, eller sjekk pakningsvedlegget på felleskatalogen.no, for jeg mener å huske at du kan bruke tabletten også, men at du ikke skal bruke den dingsen til å føre den inn med, men må skyve den inn med fingeren. Tror det er fordi den ikke skal komme for langt inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger kan ikke påvise soppinfeksjoner.. man merker det bare.. å kan behandle det som man ville gjort normalt.. eg hadde sopp hele første graviditet og det var veldi plagsomt.. hindret oss fra å kunne ha samleie å alt ble egentlig kanskje trist..for det gjorde ont til slutt.. men du må bare være flink å behandle så håper vi det går over fort.. men vær på den sikre siden ha alltid canesten i nærheten.. den hjelper veldi effektivt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har hatt det akkurat som du tidligere. Hadde ofte infeksjoner. Har heldigvis sluppet nå under graviditeten, enn så lenge...

Men hvis du aldri har fått det påvist av lege, og har det ofte burde du få det konstatert av han/hun at det ikke er noe annet. På meg har de sjekket det ved en GU. Da får du gjerne én tablett du skal ta. Antibiotika.

 

Har hørt at man ikke skal ta Canesten for mye uten å ha pratet med lege. Står vel i pakningsvedlegget også.

 

Soppinfeksjon er no herk!!

 

Lykke til!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...