Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Er første gangs. Kan betennelsen gå over av seg seg? Vil jo ta minst mulig piller og medisiner med mini i magen.....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 spørs hvor du har betennelse- i halsen går det over av seg selv ganske raskt, i ei tann ville jeg oppsøkt tannlegen... noe antibiotika er greit å bruke når man er gravid
Gjest ->>- Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Mange typer betennelse vil gå over av seg selv, joda. Men om du feiler noe du ellers ville oppsøkt lege for, synes jeg du skal gjøre det nå også. Det finnes antibiotika som er helt greit for gravide.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Kommer helt an på hvor betennelsen er det..?? Er det i underlivet må du få medisiner ihvertfall. Tviler på det bare går over av seg selv..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 tror det er betennelse i tannkjøttet oppe. Ikke vondt i en tann men tannkjøttet over liksom. Hilsen hi.
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Jeg brukte munnskyll mot en betennelse i tannkjøttet og det fungerte fint. Spør på apoteket så får du en som gravide kan bruke
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 jeg hadde betennelse i tannkjøttet i uke 14, var hos tannlegen. de måtte trekke tanna og fjerne tannkjøtt og sy.. dette var heldigvis en visdomstann. jeg trengte ikke å ta antibiotika. men var veldig vondt etterpå. tok paracet 2 paracet 4 ganger dagen. det hjalp litt. ring tannlegen. er ikke farlig å ta en sjekk.
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 He he, ikke skrem stakkaren nå da. Men jo, hvis du ikke er fin etter et par dager med munnskyll bør du dra til tannlege
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 det er ikke visomtann, eller en i en tann jeg har vondt i, men lenger oppe liksom. (litt hoven i kinnet). vært sånn siden lørdag, men har ikke hatt så veldig vondt, blitt litt og litt bedre, men det går tregt liksom. Tenkte bare å få fortgang i det å ta en pencilinkur. Er så usikker... hi
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Hvis du er hoven i kinnet ville jeg nok vurdert en tur til tannlegen. Det er noe annet enn å være litt rød og betent i tannkjøttet pga litt tøff tannpuss for eksempel.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 Oi, ikke meningen.. håper du ikke ble skremt. hehe men ta å ring tannlegen og fortell det du forteller oss. du kan ikke bare ta en antibiotikakur, da må du jo til legen å få resept trodde jeg.. ?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 ja, må vel til legen å få resepet på antibiotika. Men det er vel ikke farlig å ta det når man er gravid? Tannlegen kan ikke gjøre noe med meg før betennelsen er borte tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå