Gå til innhold

Sorry spørsmålet,men har så vondt i "leppene".....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i den siste tiden hatt stikkende smerter i kjønnsleppene,egentlig ganske plagsomt.

Er det noen som har opplevd dette eller vet hva det kan være?

Kan jo være at det modner seg kanskje?

Har jo bare 3 dager igjen til termin....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det i benet, liksom? Da kan det i så fall være relatert til bekkenplager.

Skrevet

Jeg har hatt bekkenløsning de siste 10 ukene,men dette virker som sitter i selve huden....

Skrevet

Høres vondt ut :( Ikke hørt om det før, men ville tatt det opp med lege/jordmor hvis det er veldig plagsomt. Er vel ikke alle vondter de kan gjøre noe med men...

Skrevet

Du er ikke oppsvulma da som meg??

Etter jeg har dusja f.eks i godt og varmt vann, eller når jeg nettopp har stått opp fra ei varm og god dyne om morgenen, så kan jeg også ha vondt som du beskriver...

Ubehagelig, men tror det bare er blodårene som er S T O R E nå like før :)

Har ikke hatt dette med mine to tidligere sv.skap??!!

Mye rart med denne kroppen :)

Skrevet

Signerer Gladjenta her. Stikkinger og ubehag i selve huden som du sier er ofte litt hovne kjønnslepper...

Skrevet

En av mine bekkenplager har vært (og er) følelsen av at noen lugger meg i "leppene" nedentil...ikke noe koselig følelse :(

Skrevet

Jeg pleier å ha slik "vondt" i kjønnsleppene i starten på mensen, og jeg har også kjent litt antydninger et godt stykke ut i graviditeten. Det er litt ømt på en måte og de kjennes tunge ut.. Rar følelse. Og ubehagelig også..

Høres logisk ut at det kan ha noe med at de er hovne eller at det er mye blod i dem eller noe.. Tror IKKE det er farlig :-) Leser forresten her og der at man kan få åreknuter på kjønnsleppene... Kanskje det har noe med det å gjøre..?

Skrevet

ja,det er nok som dere sier bare hovent tenker jeg,bare det at det er så ubehaglig.

Men nå har jeg bare 2 dager igjen til termin så får holde ut den siste tiden.

Skrevet

Jeg har også til tider ganske vondt i de ytre kjønnsleppene. Jordmor mente at dette også vare en del av den herlige bekkenløsningen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...