Gå til innhold

Å herlighet! (Ordinær ultralyd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på ul i dag, og alt var perfekt!! Jeg er såååå glad, tårene rant og rant, og jeg så ut som et spøkelse i det jeg ankom jobben, med maskara rundt omkring i hele ansiktet, overalt bortsett fra på øyenvippene:) Men noe så deilig som å høre at alt er bra, og at vi skal få en liten jente!!

Jeg synes det var vanskelig å forstå så mye av hva vi så på skjermen, det hele var nokså grumsete og uklart, men fikk i hvertfall HØRE at alt sto bra til, og jeg er bare så takknemlig!

Dette er noe jeg unner dere alle sammen, jenter! UL var ikke så farlig som jeg trodde!!

Lykkelig klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye... Var på ul i dag, og vi venter en nydelig liten gutt:)) Kjempe kos;))

Skrevet

ååhh :) hårene står nesten på armene her, jeg har enda ikke sagt på fb at jeg er gravid, venter til ordniær UL, som jeg har på fredag.

Hvor var du på UL?

Gratulerer såå mye med ei jente :-)

Skrevet

Tusen takk, jenter! Og gratulerer med gutt, superspent 75! Så herlig:)

Jeg var på ul på Ullevål. Masse lykke til til deg på fredag, Julibaby 2010, det var ikke farlig i det hele tatt, så bare å glede seg!! Virkelig! Heldige vi er altså!

Skrevet

Så godt å høre:)

Skal selv på UL til torsdagen. har vært før med de 2 vi har fra før men gleder meg veldig:) Kanskje de kan se kjønn hos meg også:)

Skrevet

Åhh så deilig å høre!!! Gratulerer så mye med jente! Min tur til torsdag, gruer litt. Stooor klem

Skrevet

Tuusen takk og masse lykke til dere også:) Ikke grue dere, det går jo så fint! Jeg grudde meg også, noe så veldig, men det ER jo veldig sjelden at ikke alt er OK, da, realistisk sett. Så jeg tror dere vil få kjempefine opplevelser og en utrolig følelse av lettelse. Og forhåpentligvis får dere vite kjønnet, det var jo bare fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...