Gå til innhold

Den ordinære ul i dag viste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

GUTT, og jeg er fremdeles i sjokk;)) Min mor har fått 2 døtre, og søsteren min har fått 2 døtre og min første var ei jente... Var derfor skråsikker på at jeg fikk ei jente til!! Så feil kan man altså ta, og jeg kjenner at jeg faktisk trenger litt tid til å omstille meg;)) Er kjempeglad alså, det blir jo kjempekos, men som sagt i skikkelig sjokk!!

Det var liksom ingen tvil heller, for jeg så pungen selv før jm rakk å si det.

ÅÅÅ hvilken herlig følelse at alt er bra med den lille, for jeg har vært veldig bekymret etter en blødning i uke 9. Jm syntes det så ut som om morkaka hadde ligget foran åpningen, men nå hadde den flyttet seg bak livmora, og at det var dette som forårsaket blødningen. Jeg er så lettet, og føler at jeg nå kan sette meg ned og virkelig nyte sv.skapet til det fulle:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, så moro da! Var på UL selv idag, men jordmor klarte ikke å se kjønn. Skuffende!

Skrevet

Da blir det jo nesten litt gøy med en gutt da, når det har vært bare jenter.

Gratulerer så mye forresten :)

Bra at at var fint med det lille nurket ditt! :)

Skrevet

så koselig da:)gratulerer så mye:)blir gutt på meg også:)

Skrevet

Så gøy!! Gratulerer så masse med vel overstått ul og gutt!

Lurer på om det er min tur til å bli sjokka til torsdag, er nesten sikker på at jeg venter en jente hihi.

Skrevet

Så moro:-)) Spennende med gutt da..:)

Kjempegodt å høre at alt er bare bra. Hærlig følelse da man får bekreftet at alt er i orden:)

Jeg sov ikke mye natten før jeg skulle på ul.... Så da vi så nurket og jm sa at alt så kjempebra ut, ble jeg så utrolig lettet at jeg først da skjønte hvor spent jeg hadde vært..

Jeg har to gutter fra før, og trodde jeg ventet gutt nå også..... men jm trodde 90 prosent sikkert at det er ei lita jente.. så det blir kjempestas:)

Masse lykke til videre:)) Kos dekk mye:))))

Skrevet

hei attpåklattimagen:-)

Ja det er jo gøy med begge kjønn:) Er jo allerede oppdatert på at dere venter jente, og det blir helt sikkert veldig kos for deg:)) Får oppdatering hver gang jeg prater med svigerinna vet du;)) Hva ble terminen din etter ul da? Jeg har fått termin 16 juli..

De får kose dekk de å;))

Skrevet

Gratulerer så mye med gutt! Det var sikkert litt av en overraskelse. Kos deg masse!

Skrevet

Aå koselig med en liten gutt - spesielt når det er så mange jenter hos dere! Tenk en liten gutt som passer på og elsker mamman sin over alt på jord! He he. Har en gutt selv og det er fantastisk gøy! Kos deg! =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...