Minimo <3 Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har jo da blitt sykemeldt, og sånn som det kjennes ut, så tror jeg det blir en stund er bare i begynnelsen av uke 21! Sa jeg kan ikke gjøre annet enn å sitte hjemme.. og det blir jo dritkjedelig i lengden! Kan noen hjelpe meg å finne ett tidsfordriv? som ikke koster så mye penger? Kooooooooooos!
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 strikking og brodering f.eks? masse fint å lage til babyen:)
Minimo <3 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 var akkuart det jeg ville unngå, for har så masse fra min forje gutt Lyst å perle smykker og sånt, men hvis jeg ikke klarer det Trenger flere forslag
nicki82 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Lese gode bøker/lage liste med hva bør huskes til like før og etter fødsel/ha noen prosjekt man kan styre med f.eks noen matretter man har lyst å perfeksjonere, og ellers..sove så mye som hjertet begjærer
Løvinna30 Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 eller tegne Eller skaffe den piano, gitar eller et annet instrument.
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Lag makrame, det er enkelt:)Du greier helt sikkert å perle smykker, det er jo bare å komme i det kreative hjørnet:) Eller hva med å begynne å scrappe babybok/svangerskapsbok:)det skal jeg begynne med nå:)
Minimo <3 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2010 oooooh jeg tror jeg vil scrappe Det prøvde jeg på med første mann.. men gikk ikke så bra.. men da kan jeg gjøre det no
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 så bra:):)kos deg med scrappingen:)
ma:) Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Skulle først skrive strikke her, men ser at det ikke er så aktuelt for deg. Jeg var sykemeldt 2 mnd før jul pga kvalme. Utenom å sove mye ble det lest en del her, både skjønnlitteratur og om graviditet og babyen som kommer. Går en del krim, for det liker jeg godt og slapper godt av med. Bøker kan man jo låne gratis på biblioteket. Ellers skulle jeg gjerne brukt mer tid på trening som feks øvelser for bekken og rygg om jeg hadde mer tid. Da jeg var hjemme ble det litt tv-spill også. Ikke alt som var like aktuelt da jeg var kvalm, men noe var det da. Har du bilder som skulle vært i album er jo det også noe mange ikke får god nok tid til ellers.
Minimo <3 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2010 Jeg hadde de planene om å trene masse, minst annenhver dag, for har ikek fått trent på lenge.. hadde det bare vært bekkenløsningen, så hadde jeg trent maaaaaaasse! men siden det er fare for svangerskapsforgiftning og at kynnene mine holder på å ta livet mitt bare jeg går ut døren, så var det desverre uaktuelt Jeg er jo bare kommet halvveis syns det er veldig trist! er så masse å gjøre, og gleder meg så sinnsykt til våren! så med en gang snøen er vekke, da kan jeg begynne med det jeg vil
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 heihå... er sykemeldt selv, delvis.... jeg har masse ting jeg så gjerne vil gjøre, men ikke makter/orker å starte på.... litt sånn opp-pussing ting som "henger igjen" ...rydde og sortere leker og klær.... vaske ordentli ned rommene i huset.... men hva gjør jeg ?? Soooooover.... (benytter tiden mens snuppsi er i bhg) Ser tv... Facebook... Her... Kafe med venninner.... Besøker noen.... Lett husarbeid... Shopper litt... Er sammen med snuppa når ho ikke er i bhg.. Lager litt mat... (tilogmedher er jeg lat..) .... eller ... jeg er jo bare gravid...med mange ting som følger med... Tipper det ikke bare er meg som er sånn?? Eller?? Må si at de første ukene var tøffe... håper på bedring for hver dag som går..er i uke 17 nå.... jippi...snart halvveis :-) Det ble noen tips til deg, og de koster ikke så mye... Gjør noe du trives med... som er rett for deg :-)
Minimo <3 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 16. februar 2010 Masse som skulle vært gjort hjemme, men har verken bil eller styrke til å flytte på ting eller kaste.. det er dumt men, tenkte at i morgen skal jeg vaske ALLE klær og fikse rotereiret til småen
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 16. februar 2010 #13 Skrevet 16. februar 2010 da synes jeg du er kjempeflink !!!! Imorgen skal jeg jobbe.... så er det helg...:-)
Minimo <3 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 16. februar 2010 skal no hvertfall prøve kan ikke juble før det er gjort hatt helg i 3 uker jeg no.. så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå