Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Og jeg ble veldig skuffet. Jordmoren klarte ikke å se kjønn, siden babyen lå med samlede ben og kneip igjen. Bildene vi fikk var kjempedårlige, skjønner ikke selv hva jeg ser, utenom det ene. Alt var bra og sånn da, men det viste vi igrunn fra før, etter privat ul. Ellers var hun kjempeflink altså, så var ikke det. Bare skuffet over å ikke se kjønnet. Vurderer sterkt å droppe flere ul nå, og vente til fødselen med å se kjønn. Noen andre som ikke fikk sett kjønn, eller ikke vil vite?
superspent75gravid Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Huff, ja jeg skjønner at det er frustrerende å ikke få vite... Sånn var det med første jenta våres også, så denne gangen hadde vi bestemt oss for at hvis de ikke så det denne gangen skulle vi bestille oss 3d ul.
Mamma's Magic Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Skjønner at du er skuffa. Det var bare så vidt vi fikk se at vårt lille nurk var jente, hun lå med bena samla helt til jordmor nesten hadde gitt opp å prøve. Dere kan jo ta privat UL, eller rett og slett bestemme dere for å ikke vite det. Det må jo være utrolig spennende, men selv er jeg nok litt for nysgjerrig for den varianten der:)
Elita:) Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Samme her ja, nurket lå med bena pent og pyntelig samlet så vi så ingenting.. Samme forrige sv.skap og.. Men jeg gleder meg heller over at babyen så frisk og fin ut, hjertet og ryggrad var perfekt, urinblære og alt var på plass.. Kjønn er i grunn veldig lite viktig i den sammenheng.. men selvfølgelig, det hadde vært morsomt å vite..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Huff, skjønner du er skuffet. Skal selv på ul til torsdag og er sååå nyskjerrig på kjønn. Viktigste er jo at alt er fint m babyen, men har vært på 3 ul allerede(siste i uke12+4) og håper de klarer å se det denne gang. Hvis ikke blir d å bestille 3D så fort som mulig hehe.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 uff så kjipt da frøkna her lå krøket til men hu snudde seg litt etter hvert så jm kunne se hva det var til slutt.... kjenner igjen den følelsen.. var det første jeg tenkte når a sa hu ikke kunne se kjønnet helt men sku ta mål og div av den lille så se etter på.. heldigvis hadde hu snudd seg litt
EleResa Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Vi ville vite, men var umulig å finne ut av, selv på flere ul. Så vi ante ikke hvem som skulle dukke ut mellom bena mine under fødselen - er jo litt stas det også egentlig
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 var til ul på onsdag.vi fikk heller ikke se kjønnet.den lille hadde hånda foran.har vært slik med de andre også.men det hadde vært fint å få vite kjønnet så får vel bare smøre meg med tålmodighet til neste ul i slutten av mars og krysse fingrene for at de ser det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå