Gå til innhold

Dove selvbruningskrem til ansikt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare tipse om en kjempefin selvbruningskrem dersom noen føler seg like blek og ufresh som meg. Dove heter den og kan kjøpes i dagligvarebutikk. er vanligvis skeptisk til all kosmetikk som selges i vanlige matbutikker og bruker mest sminke og hudpleie fra dyrere merker, men denne er faktisk kjempegod. Tenkte på å ta solarium, men er litt skeptisk nå som jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så mange sure kommentarer hadde jeg ikke regnet med. har faktisk aldri skrevet noe innlegg før, men dette var jo ikke noe kjekt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bry deg! Alltid noen som må kritisere innpå her.. Takk for tipset! Og sjelden at ett produkt fungerer godt for alle, så sånn er nå det, en må alltid gjøre sine egne erfaringer.

Er forresten sjokkert over alt hatet på debattene innpå her. Jeg meldte meg inn da jeg fant ut jeg var gravid, tenkte dette kunne være en kjekk måte å dele tips, erfaringer og få råd på. Men her er jo så mye kritikk til alle mulige innlegg og utrolig mye som ikke har med graviditet og barn å gjøre at jeg begynner å bli mer og mer negativ til hele debattopplegget. Vurderer å melde meg ut igjen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare rart du signerte med Anonym. Det er ganske naivt å ikke tro at det ikke er massevis av merker som overvåker hva som snakkes om her inne, og som også logger seg inn for å legge inn positiv produktomtale for sitt eget merke. Jeg synes det er sunt å være litt skeptisk til positiv produktomtaler, og tenkte bare sjekke derfor, så slapp av:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt enig med deg at da kunne vika sånn...var egentlig ganske teit å skriva nåke om da. Bare et innfall eg fekk. Passa ikkje så godt inn her egentlig.

 

Ha en fin dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hæ, nå skjønner jeg ikke noe, var det du Tilletull som skrev det? Hvorfor bytta du til anonym? Nå ble jeg forvirra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den får jeg prøve da. Kanskje akkurat det jeg trenger på min vinterbleke hud :-) Har prøvd den til kroppen, og fargen ble fin, men det lukter så mye selvbruning synes jeg (kanskje uungåelig) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipset tilletull:)

jeg har kun prøvd den fra cosmica,fin den også :) greit å jukse litt med litt selvbruner på kroppen /ansiktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...