Gå til innhold

Dere som har hatt omgangssyken i det siste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kasta dere opp?

Jeg Emma og Adrian hadde det nå i helgen,Adrian begynte på fredag han,og kaster enda opp på kvelden!

Jeg fikk det søndagsnatt kl 4,og kasta opp til ca kl 12. Emma fikk det natt til mandag kl 2 og kasta opp til ca kl 5.

Hvor lenge er det normalt at de kan kaste opp da? Jeg ringte legevankta i går fordi han er idag på den 5 dagen med feber. Fikk bare beskjed om at så lenge han lekte og smilte og fikk i seg veske så var det ikke noe farlig.

Får i han veske,men ikke mat. Eller i går ville han ha en halv bolle,og gjerne 3 biter av en skive.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det hele familien.Gikk over etter 1 dag til alle utenom til minstemann,han hadde det på og av i 3 uker stakkar.

Prøv og få i han drikke ihvertfall! Og ta heller turen til legen så de kan skjekke han.

God bedring!

Skrevet

3 uker,såpass!

Han får i seg veske,og det er nesten det eneste. Stakkars han er så slapp,men så kvikner han litt til og vil leke litt.

Legen åpner ikke før i ettermiddag,så jeg skal ta en tur dit da :)

Takk for svar

Skrevet

Vi hadde forrige uke og igjen nå..

Vi kasta alle opp intenst i maks 7 timer. Nå har guttungen på 3 for andre gang og han kasta opp i går og har diare nå. Og litt feber tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...